Gislum/Vognsild-bog til download
Fra : Kurt Stegger

Dato : 06-02-06 23:35

Dette blot for at gøre opmærksom på, at en bog om Gislum/Vognsild-området
(Himmerland) i 1700-årene nu kan downloades fra det lokalhistoriske arkivs
hjemmeside.
Den kan også studeres i fuld længde på hjemmesiden, så man kan vide, hvad
man henter ned.
Se nærmere på www.detlillerigsarkiv.dk.

Kurt Stegger

Fra : Jesper Holgersen

Dato : 07-02-06 17:05

Kurt Stegger wrote:
> [...]
> hjemmeside.
> Den kan også studeres i fuld længde på hjemmesiden, så man kan vide, hvad

Meget interessant! Mine aner i Vognsild er længe blevet "overset" fra
min side, men nu skal der måske ske noget dér igen.

Jeg har downloaded bogen og printet den ud til lidt hyggelæsning i
aften. Forresten står der på hjemmesiden at den som zippet PDF-fil
fylder 1 GB - det rystede mig lige lidt, men jeg prøvede alligevel at
downloade den: Den fylder altså kun én MB

--
Jesper Holgersen (http://jesper.familien-holgersen.dk/)

Fra : Kurt Stegger

Dato : 07-02-06 17:50