Greve Skf.
Fra : baertel

Dato : 04-01-06 15:12

Hej Lis

Jeg har glemt det igen.
Kan du ikke finde ud af hvormeget jeg skylder, og give mig et
kontonummer, så vil jeg overføre promte.

Mvh
Leif Bærtelsen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-01-06 16:05

"baertel" skrev:

> Hej Lis
>
> Jeg har glemt det igen.
> Kan du ikke finde ud af hvormeget jeg skylder, og give mig et
> kontonummer, så vil jeg overføre promte.

Hvad med os andre? Skal vi holdes udenfor, eller modtager du også gerne
vores kontonumre?

--
Jørgen Grandt
Glan glad og gratis på grandts dk

Fra : andropov

Dato : 04-01-06 18:10

On Wed, 4 Jan 2006 16:05:13 +0100, Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk>
wrote:

>Hvad med os andre? Skal vi holdes udenfor, eller modtager du også gerne
>vores kontonumre?

Vores konto kan måske også være noget slunken efter juletiden :)

Fra : baertel

Dato : 05-01-06 02:56

andropov wrote:

> Vores konto kan måske også være noget slunken efter juletiden :)

Hva dælen laver den her????

Der er da sat rigtig adresse på???

Ja, ok. hvor meget mangler I, så må jeg jo prøve om jeg kan honorere det

flov hilsen

baertel

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-01-06 09:18

baertel skrev blandt andet:

> Hva dælen laver den her????

Et anfald af filantropi?

> Der er da sat rigtig adresse på???

Da vist kun hvis Lis også hedder "dk.videnskab.historie.lokalhistorie".
Ellers prøv at sammenligne adressaterne på dine e-mails i Sendt
post-mappen. Sådan en har Thunderbird vel også.

> Ja, ok. hvor meget mangler I, så må jeg jo prøve om jeg kan honorere
> det

Tjah, kan du ikke bare i første omgang sende 179 kr., så jeg kan
forudbestille "Drabet" på DVD. I'm in the Book, som de siger vest for
Hvide Sande

Fra : baertel

Dato : 05-01-06 12:52

Jørgen Grandt wrote:

> [...]
> Ellers prøv at sammenligne adressaterne på dine e-mails i Sendt
> post-mappen. Sådan en har Thunderbird vel også.

Det er netop hvad jeg har gjort. Modtageradressen er rigtig nok, men der
er også adressen på dette forum.
Man skal åbenbart passe på hvilken konto man har læst sidst, når man
skal sende mails i Thunderbird.

> Tjah, kan du ikke bare i første omgang sende 179 kr., så jeg kan
> forudbestille "Drabet" på DVD. I'm in the Book, som de siger vest for
> Hvide Sande

Du har glemt at angive dit kontonummer.

Fra : baertel

Dato : 05-01-06 22:17

Jørgen Grandt wrote:

> [...]
>

> Tjah, kan du ikke bare i første omgang sende 179 kr., så jeg kan
> forudbestille "Drabet" på DVD. I'm in the Book, som de siger vest for

Tak, nu har den sikkert kørt længe nok.
Gør mig den tjeneste at slette jeres indlæg hvor der er citeret fra mit
indlæg. Det har trods alt et privat præg.

Mvh baertel

Fra : baertel

Dato : 05-01-06 03:01

andropov wrote:

> Vores konto kan måske også være noget slunken efter juletiden :)
Underligt !!

mail-adressen er rigtig nok ??

Fra : Ole Christiansen

Dato : 05-01-06 12:56

"baertel" <baertel@hlaug.dk> skrev i en meddelelse

> Underligt !!
>
> mail-adressen er rigtig nok ??
>Til orientering kan du slette din egen meddelelse i nyhedsgrupper ved at
>trykke på delele.
/Ole

Fra : baertel

Dato : 05-01-06 22:19

Ole Christiansen wrote:
> "baertel" <baertel@hlaug.dk> skrev i en meddelelse

> /Ole

Tak for dit råd.

Mvh baertel

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-01-06 22:45

Ole Christiansen skrev blandt andet:

[klip]

> [...]

Joh, men er det ikke sådan at man skal delete umiddelbart efter
afsendelsen og/eller at det kun er på afsenderens maskine at indlægget
forsvinder? Vi andre kan da vist stadig se det, ikke? Jeg kan i al fald
stadig se "baertel"s trådstart.

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 06-01-06 14:32

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

.... alle overflødig gentagelse af hvad der tidligere er sendt i tråden -
ganske som Jørgen pænt har gjort i sit indlæg, men som ellers gør denne tråd
ulidelig at følge, fordi de fleste forsømmer at rydde op.

> Joh, men er det ikke sådan at man skal delete
> umiddelbart efter afsendelsen ....

Nej, eget indlæg kan altid slettes - men naturligvis kun på nyhedsserveren.
Selv om det vist er med forsinkelse og betinget af opdateringsfrekvens, så
slettes indlægget på serveren (serverne), så det fremover ikke lan læses
påny.

Når du har hentet indlægget ned til din egen maskine ligger det jo
naturligvis i det lokal(-historiske lager, og vises derfra indtil det
slettes lokalt.

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk