Nogle Århusborgere 1471-1807.
Fra : H.H Jacobsen

Dato : 19-09-05 23:24

Dem der vil ofre et download på 150 kb, kan hvis de sender mig en mail på
ahjac(A) vip. cybercity.dk, få tilsendt en fil indeholdende Mandtalslisten
fra 1588, samt udtog af den gamle Borgerskabsbog, påbegyndt 1471, og med
sidste indførsel (i en fodnote) 1807. Det er materiale der ikke er med i
basen på "Folket i Midten".
Med venlig hilsen, Henning H. Jacobsen, Risskov

Fra : Hugh Watkins

Dato : 20-09-05 08:52

"H.H Jacobsen" <ahjac@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> basen på "Folket i Midten".
> Med venlig hilsen, Henning H. Jacobsen, Risskov

If you like I could put it on the web for you at

Danish Census and Church Books : Welcome
http://www.rootsweb.com/~dnkcen/index.html

and this offer applies to any other transcriber to

Hugh W