opbevare materiale
Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 15-04-05 13:31

Jeg har meget materiale omkring min by. Det kan være tekster, jeg selv
har skrevet. Og det kan være avisartikler, som jeg evt. har/kan
konverterer til Word.
Jeg vil gerne gemme det i en form for database og kunne finde det igen
via et søgesystem.
Har I erfaring med det?

Fra : Ove C. Kronborg

Dato : 18-04-05 12:37

Du kan f.eks. oprette et bibliotek i en mappe med undermapper. Derefter kan
du anvende Windows søgesystemet til at finde det, du søger både efter filens
navn og efter f.eks. et eller flere ord i det søgte dokument. Du finder
funktionen "søg efter" under "rediger", og i den dialogboks, der så kommer
op på skærmen, angiver du, hvad og hvor du vil søge og efter hvad.

Hilsen
Ove

"Jørgen Lehnemann (slet MRSN4)" <lehnemann-vingborg@MRSN4stofanet.dk> skrev
i en meddelelse news:11135684430.908560178329797@dtext.news.tele.dk...