Bredgade 76-78 i København
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-02-05 11:09

Kender nogen af jer noget til ejendommenes historie på adressen
Bredgade 76 og 78? Jeg har selv forsøgt at kortlægge lidt af den på
en webside ved navn http://www.grandts.dk/Mig/ToroOil.htm - så
henvis ikke nødvendigvis til den ...

Tidligere matrikelnumre var 183A og 327. I dag hedder de vist nok
390 og 183. Førstnævnte er fredet.

Noget mere konkret om ejerforhold og tidspunkter (og årsager?)
for køb og salg i løbet af 1900-tallet vil være interessant for mig.
Så hvis en af jer har en halv time i overskud på Landsarkivet en dag
skal jeg bestemt ikke undlade at sige af hjertet tak!

Mvh.:
Jørgen Grandt

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-02-05 11:31

Jørgen Grandt skrev bl.a.:

> Kender nogen af jer noget til ejendommenes historie på adressen
> Bredgade 76 og 78? (...)

Tak til Svend-Erik og Poul Erik for informative e-mails til privaten.

Mvh.: Jørgen www.grandts.dk