Tegneren Arildskov
Fra : news.inet.tele.dlk

Dato : 08-12-04 23:27

Nu har jeg meget vanskelig ved at finde forsonende træk ved nazister men en
mand der allerede i 1918 kæmper mod de i gerninger helt paralelle
kommunister påkalder alligevel en vis sympati. kommunisterne er endda en tak
ringere idet de jo altid har påstået at de vil hjælpe menneskeheden, større
løgn er vel aldrig udtalt.
mvh.. lund

Fra : Peter Weis

Dato : 09-12-04 18:00

"news.inet.tele.dlk" <valdemar@lund.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> er endda en tak ringere idet de jo altid har påstået at de vil hjælpe
> menneskeheden, større løgn er vel aldrig udtalt.

Vi er vist lidt på vej væk fra en diskussion om lokalhistorie her.

mvh
Peter

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 09-12-04 18:38

Det er jo en påstand, jeg vil vove en anden påstand: uden kommunister i øst
og vest var nazisterne aldrig blevet nedkæmpet!

Mvh
Jørgen

Fra : 2v 2kr

Dato : 09-12-04 20:21

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øst
> og vest var nazisterne aldrig blevet nedkæmpet!

og så var der osse lige spanien - det var osse brave mænd der kæmpede der
omend de ikke vandt, men det var jo godt for os, så vi ku komme billigt på
ferie i 60'erne og 70'erne