Bøger om lokal historie
Fra : jimmi

Dato : 24-11-04 18:51

Hej Jeg søger en julegave

Jeg ville gerne have fat i en bog om lokal historie omkring stevns/holtug på
Sjælland, er der nogen som kan hjælpe med et link eller tlf?

Mvh Jimmi

Fra : Poul Petersen

Dato : 24-11-04 20:56

"jimmi" <Jimmi_jakobsen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jeg søger en julegave
>
> Jeg ville gerne have fat i en bog om lokal historie omkring stevns/holtug

> Sjælland, er der nogen som kan hjælpe med et link eller tlf?
>
> Mvh Jimmi

Hej Jimmi!
Har du prøvet at kikke efter lokalhistorie i Præstø Amt ?
Hvis ikke - så klik lige ind på: http://home1.stofanet.dk/hispa/forside.htm
Nederst på siden finder du en mailadresse, hvor du evt. kan forhøre dig om
man der kan hjælpe dig med det du søger.
erling.bro@stofanet.dk

Venlig hilsen
Poul.

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 24-11-04 21:28

Hej Jimmi.

Jeg er selv opvokset på Stevns og ved at Stevns Lokalhistoriske Arkiv, har
lavet mange bøger om området....

http://www.aabne-samlinger.dk/arkiver/arkivudskrift.asp?liste=Stevns

mvh Anita Siig

Fra : Bodil Madsen

Dato : 27-11-04 19:17

Hej Jimmi!

Jeg har 4 hæfter "Landsbyer på Stevns - før og nu" udgivet af Stevns museum
1982 - 1986. De kan fås samlet for kr. 75,- + evt. forsendelsesomkostninger.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen
Vordingborg

Fra : Ove C. Kronborg

Dato : 28-11-04 18:59

Hej Jimmi!

Har du forsøgt at søge på www.bibliotek.dk ? Der har du online adgang til at
søge i samtlige danske bibliotekers beholdninger. Såfremt du ikke kan finde
en bog om lokal historie omkring Stevns og/eller Holtug der, så kan du
roligt regne med, at sådanne bøger ikke findes.

Gå ind og søg på emnelinien på bibliotek.dk

Venblig hilsen
Ove Kronborg