Brøndum Mølle
Fra : Poulsen

Dato : 09-08-04 15:28

Er der nogen der har kendskab til Brøndum Mølle, der er flere Brøndum´er,
men den jeg søger skal ligge omkring Himmerland. I 1852 Simested Sogn ,Rinds
Herred blev der født en Mads Poulsen d. 5 januar og der blev udlagt en Poul
Andersen fra Brøndum Mølle som barnefader, jeg har været igennem alt, men
denne mand er som sunket i jorden!!!.
er der hjlæp at hente?

Ove Poulsen

Fra : Gert Krabsen

Dato : 09-08-04 15:33

Stednavneregisteret på www.krabsen.dk :

Brøndum Mølle - Hvornum Sogn, Onsild Herred, Randers Amt
Brøndum Møllebæk - Hvornum Sogn, Onsild Herred, Randers Amt (den findes
endnu)

mvh
Krabsen

--