Dommerkontoret i Thisted.
Fra : Ulvir

Dato : 26-06-04 14:02

Er der nogen der kan oplyse om dommerkontoret i Thisteds historie? Jeg ved
at det var Amtsgård før i tiden men jeg vil gerne vide noget om bygningens
historie, altså alder, arkitekt, hvem har boede i, og brugt huset, osv. Jeg
har Googlet rundt, uden held...

Venlig hilsen- Ulvir.
--
Women's intuition is the result of millions of years of not thinking.

Fra : J.Kobel

Dato : 26-06-04 15:45

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Venlig hilsen- Ulvir.
> --
> Women's intuition is the result of millions of years of not thinking.

Prøv at slå op på Thisted Kommune, der er sikkert et lokalarkiv som
samler på disse oplysninger.

Mvh. J. Kobel

Fra : Claus Harkjær

Dato : 05-07-04 13:24