/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
indlæg via mission Danmark
Fra : irokese
Vist : 781 gange
20 point
Dato : 27-01-07 19:22

Jeg vil gerne vide hvordan mit vidnesbyrd kan komme på siden her. For det har jeg ikke bedt om og vil derfor bede jer tage det af med det samme.
Venligst Dorrit Hambenberg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-01-07 19:24

Hvilket vidnesbyrd ???????????????????????????

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 27-01-07 19:26

Du bliver nok nødt til at fortælle hvor det findes for at man kan finde en forklaring.
Hvis det er ulovligt kopieret/citeret kan du sikkert få det fjernet via service@kandu.dk

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-01-07 19:31

lytter lige, er lidt nysgerrig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-07 19:37

irokese, jeg har aldrig set vidnesbyrd på Hans Berntsens webside - kun i hans lille blad. Er det der noget skulle være kopieret fra?
For at du kan få hjælp til at få løst problemet skal du forklare nærmere.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-01-07 19:39

Hvis det er det der står her:
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=256845
( kun "irokese" kan bruge og se denne henvisning)

Din profil viser absolut ingenting, udover dit brugernavn.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-07 19:45
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-07 19:51

OK. det er fra Usenet Nyhedsgrupperne, som alle kan læse hvis de vil.

Kandu forum har indbygget newsreader og derfor kanman søge og læse fra nyrhedsgrupperne.
Helt legalt og kommer jo kun frem hvis man leder efter det på samme måde som i nyhedsgruppen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-01-07 19:54

Miritdk...................................øhhh...........................

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-01-07 20:02

irokese er vist gået - men vi fik da set missionen.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-01-07 20:02

ej, hvis jeg havde skrevet den slags alsdfjasældfkjasældfjaslædfj. Så ville jeg sku også have det slettet LOL

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-07 20:03

Den er da bare googlet - hvad ellers?
Citat
Kandu.dk - Nyhedsindlægwww.missiondanmark.dk berntsen@missiondanmark.dk.fjern ... også Conni Hanschild der fortalte følgende herlige vidnesbyrd. Helbredt for svulst i kirtel og 2 ...
www.kandu.dk/unet524043.aspx - 93k - Supplerende resultat - Cached - Lignende sider

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-07 20:09

troldenesdhb, der er sikkert mange der syntes, at du skriver noget: alsdfjasældfkjasældfjaslædfj
Hver fugl synger med sit næb og personligt syntes jeg at det er dejligt når nogen bliver hjulpet af et uegennyttigt menneske som "Volvodirektøren" fra Aalborg, også selv om jeg ikke er spor overbevist selv.

Egentlig vil jeg nu også synes at Kandu rummer mange ting der er en modsætning til en stærk tro på helbredelse via bøn og derfor kan det da godt virke støden hvis noget sådant bliver taget ud af sammenhæng og bliver præsentere ti dette gudsforladte forum.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-07 20:38

irokese - du skal skrive til service@kandu.dk hvis du ønsker indlægget fjernet og ikke bare her i forum

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-07 20:45

Jeg er alvorligt bange for, at Kandu teamet ikke har indflydelse på indholdet af Usenet.
Jeg har i øvrigt ikke hørt om fortrydelsesret når man deltager i nyhedsgrupperne og en helt anden ting er jo at det både er harmløst og ganske interessant for andre der søger hjælp fra den kant.

Der er ikke noget at skamme sig over og som sagt så er det altså ikke kopieret, men kan altså læses via newsreaderen.
Google og andre avancerede søgemaskiner vil uvilkårligt også indeksere indholdet fra nyhedsgrupperne da det jo kan læses via visse websider.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-01-07 22:03

også kan tråden vist lukkes...............

Godkendelse af svar
Fra : irokese

Dato : 30-01-07 13:18

Tak for svaret BjarneD.