/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Blæk til printer
Fra : Gucci1704
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 19-01-07 08:18

Hej
Jeg vil gerne prøve at fylde mine blækpatroner selv, men....
Er der nogen bestemt slags, jeg skal købe ? Hvor ? Hvad er den bedste måde at gøre det på ?
Har du nogle tip ?

Ha en go dag

Gucci

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 08:25

Med de priser man kan få trediparts patroner fo,så kan det næsten ikke betale sig at fylde dem selv,jeg køber mine patroner her>
http://www.thansen.dk/products.asp?c=804668183&n=403179808
og er der en status chip på patronen så skal man have
en chip læser for at resette den for at kunne se hvor meget blæk man har tilbage o.a
De har også nogle refil/genfyld set der inde,jeg ved ikke om der
er et til din printer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 08:31

jeg får mine epson patroner til ca en tredie del af prisen på de orignale og de er fuldt ud lige så gode kvalitet's messigt.

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 19-01-07 08:37

Ps. det er Hp 338 jeg bruger nu, som original blækpatron.
Og Hp 343 ,-farvepatron.
Var inde at kikke på en "billigside" som en foreslog tidligere,- men her er de DYRERE med disse patroner.

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 19-01-07 08:41

Jo det er til min printer ,- HP 1510

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 08:46

okay,dyrt/billigt det er relativt,vis der er chip's på dine patroner så er det besværligt at genfylde dem,man skal
tage chipsen af uden at beskadige den(kan være svært_lim)så skal man rengøre den for lim,sætte den i en chip læser,så resette/nul stille chipset,sætte en holdbar lim på igen og så sætte den på plads på patronen igen,det gad jeg ikke på mine patroner så jeg holdt hurtigt op med at gendfylde dem og købte så tredie part's patroner.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 09:00

Det ser heller ikke ud til de har dem derinde.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 19-01-07 09:10
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 09:12
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 09:14
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 09:35

Her

http://www.refillexperten.dk/shop/

Tryk Hewlett Packard
Tryk Refill Kit

Bladre ned til din patron (næsten i bunden)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 09:43

ja>refi,det var da en side der er lavet nogenlunde ordentligt,dem der har lavet de andre sider må have ti tommelfingere,sikke noget bras de har lavet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 09:59

Og så er det hele i "pakken" - incl. brugsanvisning PÅ DANSK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 10:00

Når det så sidder i "fingrene" kan man begynde at købe "billigt" blæk

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 19-01-07 10:02

Jeg har gemt mange af mine blækpatroner med tide. ( der er vist nogle, der opkøber diss tomme).
Jeg har lige nu forsigtig prøvet at tage klistermærket af og :
Der er 3 huller ( i den sorte blækpatron),- hvilken en skal man genfylde i ?
Et hul alene foroven og to ved siden af hinanden nedenunder.
Tak for jeres råd, hører gerne mere.

Gucci

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 10:07

Brug dog den guide der er med "kittet"......

Næsten ALLE patroner er forskellige....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 10:09

Det foroven,de nederste er lufthuller,når du fylder dem
så vær forsigtig og hold øje med de nederste huller når du kan se blæk komme ud/i hullet så er den fyldt,der skal helst ikke komme noget ud,griserri .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 10:29

Der er absolut ingen ide i at experimentere.....

Løber der blæk ud i den printer efter opfyldning er alt ødelagt....

Incl. evt. garanti...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 10:53

Der er ski da ikke så svært,jeg har gjort det hundrede vis af gange,skriv du barepå væggen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 11:25

Citat
jeg har gjort det hundrede vis af gange

Det hjælper jo ikke SPØRGEREN

Det er ham/hende der står med problemet....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-07 11:59

Citat
Der er ski da ikke så svært

refi boy,du glemte noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 12:18

næhhh...

Det ER ikke svært - har aldrig påstået andet.....

Det er heller ikke svært at flyve en F-16 - man skal bare lære det først

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 20-01-07 06:07

Hej Gucci.
Når du så ikke længere gider genfylde patronerne, check så lige, hvad du skal give for et sæt patroner på
www.lavprisimport.dk

VH
Leif

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 11-04-07 18:22

Tak for svaret Manse9933.