/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Program der laver SKØR billed?
Fra : Popcorn123
Vist : 632 gange
40 point
Dato : 18-01-07 21:24

Hej Alle

Ved ikke om jeg er under den rigtige kategori men jeg vil hører om nogen ved noget om et program der når man tager billederne laver nogen hvor man er så grimme.. Eks. hvis man er i hulumhej land i tivolier, de spejle hehe..
Min venindes kæreste har en en mac computer hvor det er på??

Hilsen Jeanette
På forhånd tak ;)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-07 21:32
Kommentar
Fra : Popcorn123

Dato : 18-01-07 21:38

Kan ikke åbne når jeg har hentet det??

Kommentar
Fra : dior

Dato : 18-01-07 21:48

Jeg véd der er et sjovt program der hedder "ULEAD PHOTO EXPRESS".Desværre véd jeg ikke om man skal betale for det..Jeg er selv vild med at lege med den slags!
Så hvis nogle kender til andre gratis programmer af den slags,så kom endelig ud af busken

Kommentar
Fra : Popcorn123

Dato : 18-01-07 21:50

Ja helt sikkert i må endelig sige til det er så sjovt at lege med ;)

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 18-01-07 22:01

I Photoshop går du ind i Filter, vælger Blødgør og med en passende penselstørrelse kan du trække næse og ører større, lave hugtænder, gøre personen skeløjet, og hvad man ellers kan muntre sig med.

Kommentar
Fra : Popcorn123

Dato : 18-01-07 22:05

Jeg har kun et program der hedder Photofiltre.. Kan ikke finde ud af at gøre det :(
Mente et program man kunne hente eller købe.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-01-07 22:12

Hvad med Power Goo, et morping program hvor man kan lave mange sjove ting med billeder. Ja enddog en annimation af billeder, hvor man kan animere personen, så den flagre med ørene og svinger næsen rundt som en snabel.
Jeg har set det på nettet, men har selv den originale CD.
Den går også under navnet "Kajs Power Tools"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 22:34

Det er sgu da nemt:

..enten en Java applet : http://anfyteam.com/anj/deform/deform.html

..en Flash 'ting' : http://www.anfyflash.com/gallery/weirderimage/index.html

..eller en Morph 'ting' : http://www.freedownloadscenter.com/Best/morph-program.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 22:37

..eller denne løjerlige 'ting': http://www.imagesincontext.com/IICFeatures/image-lens-distort.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Popcorn123

Dato : 18-01-07 22:46

Den sidste ville jeg prøve men kan simpelthen ikke åbne den? Mystisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 23:13

Denne genvej burde lede dig direkte til download: http://liquidmirror.swmirror.com/IICSetup.exe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Popcorn123

Dato : 18-01-07 23:18

Kan godt hente men ikke åbne programmet.. inde i denne com -bla bla bla og så programmer...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-07 23:41

Sådan ser supergoo ud og det er enormt godt du kan manipulerer med billeder sætte flere sammen lave et stilbillede til en levende film mm
http://www.amazon.com/Nuance-Communications-Inc-SuperGoo-1-5/dp/B00002Z770
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 23:55

Popcorn123 -> Sjovt ...for det virker hos mig

..men efter installation kan jeg godt se, at denne 15 dages prøveversion ik' er en skid bedre end Photoshop 5 (= oldsag ).. som jeg har i forvejen.
( Jeg afinstallerer det igen )

Leg hellere selv med: http://www.pensionistedb.dk/photofiltre.htm

Vejledningsfiler: http://www.pensionistedb.dk/vejledninger_photofiltre.htm

Det kræver en smule 'arbejde', men er gratis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-07 00:06

ja i fotofiltre kan du for eks bruge "hånden med fingeren# til at vride ansigter med osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-07 00:12

http://jansfreeware.com/jfgraphics.htm her ligger en del grafiske programmer - paint25 kan en hel del - movies 13 kan du lave animationer med og lave om på eksisterende animationer - intet at være nervøs for der

og gratis programmer tilmed

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-01-07 10:05

Jeg vil da lige bemærke, ud over alle de fine links, at PHOTOSHOP er UOVERTRUFFEN til at lave sådanne/diverse "effekter"...bl.a. LIQUIFY er bare KANON

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Popcorn123

Dato : 19-01-07 19:59

Sune;
Er det et program man kan købe i fona osv?

Tak for linksene... Utroligt mit ikk vil virke :(

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-07 21:21

Ja jeg har selv købt mit i en boghandel
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Popcorn123

Dato : 19-01-07 21:56

Koster det spidsen af en jetjawer eller?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-07 22:08

http://www.pcworld.dk/art/7946?page=1 kig nede af siden i det gule felt - der ligger nogle gode foto/redigerings programmer

jans freeware jeg linkede til er også duelige - absolut

photoshop koster en herregård ja

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-07 01:35
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-07 10:48

åhhh ja sunowich - og den kan søreme også lånes på biblioteket (i børneafdelingen her)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-07 14:33

Jamen så lån den på biblo og installer den da du ikke skal bruge cd'en når først den ligger på harddisken
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-07 01:09

Severino prøv at se mit første link
Mvh Suno