/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista crack
Fra : thecool-boy
Vist : 679 gange
35 point
Dato : 17-01-07 22:20

hey er ved at hente den øverste torrent på denne side http://db2.btjunkie.org/search?q=windows+vista

og mit spørgsmål er om i kan finde en crack til mig

er i tvivl hvor man finder den bedste

hilsen thecool-boy

ps: er det ikke home udgaven

har ikke ret mange point at give af

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 17-01-07 22:31

FY FY SKAMME ikke her inde

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-07 23:01

Hej thecool-boy,

jeg troede du var blevet træt af Kandu - sidst ville du slettes!

Og så siger du, at du ikke har ret mange point at give af - hvad skulle det også betyde.
Hvis du ikke lukker dine spørgsmål og kun annullerer, er der alligevel ingen der får glæde af dem.
Det opmundrer ikke ligefrem til at svare på dine spørgsmål.

Din status er pt.:

Spørgsmål
- Ubesvarede 9
- Besvarede 0
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 12

Og så det sidste, jeg tror de fleste brugere på Kandu - holder sig langt væk fra ulovligheder.
De reklamerer i det mindste ikke med dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 23:32

Her kan du få en crack

http://www.microsoft.com/danmark/

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-07 23:43

Hej refi,

det må være et af de lovlige crack!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 23:53

Ja da - 100% lovlig.....

Findes der andre

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 35 point
Dato : 18-01-07 11:24

Vista kan ikke crackes ordenligt.. Det eneste du kan er at snyde de 30 dags countdown der er... Du kan bla. når du installere vista sætte datoen frem til år 2099 og så sætte den tilbage igen når installationen er færdig. Det skulle kunne snyde den countdwn ENDNU!

Det crack du kan hente fungere også til at lave et reset på den countdown.

Jeg køre selv med vista ultimate x64 og har prøvet lidt forskelligt. Håber bare jeg kan holder den kørende til jeg kan købe min egen version styrsystemet. Er blevet så glad for det at jeg gerne smider 1500kr efter det..

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 18-01-07 19:37

er da glad for at se at brugerne i denne katogori har denne holdning ikke fordi jeg er hellig(har skam selv et par pirat programmer)men jeg er efterhånden ved at tro at dette er det sidste forum i danmark hvor folk kan komme godt afsted med at spørge som thecool-boy gør her,på et hvert andet forum havde tråden blevet låst på stedet og han havde fået en advarselog derefter en "banning"jeg syntes KANDU.DK skulle tænke lidt over hvad det er der bliver spurgt om herinde.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 18-01-07 23:14

phg1 Så lad os dog være den eneste....

Ej du har helt ret. Og grunden er jo helt enkel. Der ville flyde links til ulovligeheder over det hele.... Men mon ikke kandu bliver opmærksomme når de første anmeldelser ruller ind af døren med det bliver linket til ulovlige filer.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 19-01-07 10:22

Send mig en 500-kr,jeg har et crack der virker 100%,nå nej,du er en af dem der kaldes snyltere så du er ikke til at vride mønter ud af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 10:36

Citat
Send mig en 500-kr,jeg har et crack der virker 100%

Passer garanteret ikke

Citat
Passer garanteret ikke

Det er også en påstand

Godkendelse af svar
Fra : thecool-boy

Dato : 14-04-07 11:50

Tak for svaret copycatDK.