/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmål
Fra : swarn
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 05-01-07 09:09

Hej alle med jer

Er der nogle der kan hjælpe mig, og som har et link eller to, til hvor man kan købe deodoranter og after shave af kendte mærker, til en billig penge, jeg mener det findes men kan ikke finde det, så HJÆLP mig.

Hilsen
Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-01-07 09:43

Det kan du sikkert her...
http://www.parfumeplus.dk/shop/default.asp

iah

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 10:13
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-01-07 10:40

Hej Hans

Du skulle nok have spurgt under f.eks. "Andre interesser" og MEGET gerne med en mere sigende overskrift.

Så kan man senere søge på f.eks. "Billig deo og aftershave", hvis det står i overskriften.

KANDU-teamet har nok de deo'er, de skal bruge

Hanne