/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mary Hopkin
Fra : bluemoon
Vist : 767 gange
80 point
Dato : 04-01-07 03:12

Hej !
Jeg kunne godt tænke mig om der var nogen eller selv viste om der fantes en Mp3 fil eller en kopi CD, af Mary Hopkins julesang: Mary Had a Baby. Den bliver spillet hvert år til jul, den er kun udgivet på en single plade fra 1972 og indspillet på Regal Zonophone RZ 3070 UK. Den findes ikke på CD, har søgt overalt på nettet. Har den godt nok på kasettebånd, men ville meget gerne have den på musik-CD Håber måske nogen skulle have en kopi.
Mvh Michael Stender Bluemoon

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 04-01-07 03:36

Hej Michael

Har du prøvet at se, om den kan downloades?

Du kan jo brænde den ned på en CD, hvis du får den downloadet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-07 12:16
Kommentar
Fra : bluemoon

Dato : 04-01-07 14:32

Hej dova
Tak for linket til Download denne torrent Mary Had a Baby. Har prøvet at Downloade, men Windows kan ikke åbne filen, da windows ikke kan finde det program der skal bruges for at åbne filen. Har du nogle muligheder ang. hvad program jeg kan bruge??
Mvh Michael

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 04-01-07 14:59

Du kan prøve med quicktime.

www.quicktime.com (tror det er sådan deres webside lyder)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-01-07 12:07

Kan du ikke sætte dig i forbindelse med ham, der har uploaded? Måske du må høre nummeret hos ham.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 05-01-07 18:19

Du skal bruge et torrent-program som f.eks. azureus eller bitlord til at hente musikken. Den fil, du har hentet, er kun en slags link til den rigtige fil, og man skal altså bruge et bestemt program til at hente den.

Kommentar
Fra : bluemoon

Dato : 06-01-07 23:55

Hej Kazistuta
Tak for kommentar: Har nu prøvet alt ang. downloade Torrent fil, har downloaded 4 programmer
Azurens - Bitlord - Bit Torrent - Torrent 101 psp. Det nærmeste jeg kom var med Torrent 101 psp, det gik igang med at downloade, men når det kom til progress: 100 % bliv det stående og viste status: connecting. Der skete ingen ændring selv efter flere timer. Jeg prøvede ogsa slå FIREWALL fra det hjalp heller ikke. Måske findes der nogle eksperter ang Torrent Filer. Desværre fik jeg ikke Downloaded Mary Had a Baby - Mary Hopkin. Jeg kunne ihvertfald ikke få det til at virke.
Mvh Michael