/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Militær med astma
Fra : nicklas_bræmhøj
Vist : 1157 gange
10 point
Dato : 03-01-07 16:35

Hej.

Jeg tænkte på, om der er nogen her, der har været i militæret med astma? Eller som kender nogen, der har?

Jeg ved, at man skal være medicinfri i 12 måneder (dvs ikke lide af anstrengelsesastma), hvis man vil ind.

Har det ændret sig?

Håber der er nogle militærfolk, der kan svare på mit spørgsmål.

Nicklas Bræmhøj

Accepteret svar
Fra : thecool-boy

Modtaget 10 point
Dato : 03-01-07 18:25

nej det har ikkke

Godkendelse af svar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 05-01-07 17:44

Tak for svaret thecool-boy.

Kommentar
Fra : michaelnielsen40

Dato : 11-10-07 09:33

Jeg havde faktisk latent astma da jeg var i systemet. Men på grund af al den motion jeg fik, (Kamptropperne) så var det først efter jeg forlod forsvaret at min astma viste sig.