/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Flere RAM ?
Fra : cccf
Vist : 654 gange
50 point
Dato : 15-12-06 16:27

Jeg har en Medion PC med 1 GB ram men vil godt have flere RAM,
På bundkortet er der 4 sokler 2 lys grøn, 2 lys brune.
I hver af de 2 lysebrune sidder der 512 MB ram.
Nu er mit spørgsmål er der forskel på disse sokler udover farven, og hvis jeg skal købe flere RAM skal det så være 512MB ram eller kan jeg købe en 1 GB ram. ??

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 60 point
Dato : 15-12-06 16:37

Det er nok den forskel at du kører dual, på den ene farve, prøv at se hvad der står når du starter enten single eller dual, med hensyn til at køre i bege sokler skal du kigge i manual, dual er 2 identiske størelser og hastighed, eller den langsomeste

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 15-12-06 17:13

Der står " DUAL"

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 21-12-06 14:11

Tak for svaret frostys.