/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Backup af Outlooks adressekart
Fra : leob
Vist : 663 gange
100 point
Dato : 03-11-06 10:45

Jeg har hidtil brugt Outlook Express, men er nu skiftet til ny PC og til Outlook.
Jeg har eksporteret mit adressekartotek fra den gamle og importeret det til den nye med Outlook.
Ingen problemer her, men ...
I "gamle" dage kunne jeg, som backup af adressekartoteket, eksportere det til en ekstern disk.
Kan jeg ikke gøre noget tilsvarende fra Outlook?
Det er ikke mappen med "Kontaktpersoner", men den adresseliste jeg bruger, når jeg vil sende en e-mail.
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 10:55
Kommentar
Fra : neva

Dato : 03-11-06 11:06

Du stiller dig blot i det adressekort du ønsker at gemme på din harddisk for evt. at overføre det til et andet sted. Du markerer alt i adressekortet og vælger herefter at eksportere til enten een af de mulige filtyper der ses i den dialogboks der kommer på skærmen når du har valgt "Filer" og "eksporter". Du kan også vælge at eksportere til een "fil", og så får du mulighed for f.eks. at vælge gem som Excel (som jeg altid bruger, da man herfra kan oversætte til alt muligt). Hber dette hjælper dig ellers skriv igen

Kommentar
Fra : leob

Dato : 03-11-06 23:44

Det kan godt være, at jeg ikke er god til at læse, men ...
Ovenstående giver, så vidt jeg kan se, kun adgang til at gemme mapper og kontaktperosoner og ikke det jeg søger, nemlig det almindelige adressekartotek, som bruges, når man trykker på NY og derefter på TIL
leob