/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det svært at forstå.
Fra : creamygirl
Vist : 676 gange
100 point
Dato : 12-10-06 13:53

Er det svært at forstå

hvor akavet det kan se ud for folk i vesten, at terror og mord i Islams navn som oftest bliver ignoreret, mens tegninger af hedninge får alt opmærksomheden?!

Jeg får lyst til at råbe grimme gloser, når der igen og igen kæftes op om respekt for deres religion.. For hvor i hede hule snot er gensidigheden at spore?!

http://www.acctv.com.au/articledetail.asp?id=4708

Det undrer mig dybt, at et par streger af deres "perfekte" profet endnu en gang vandt pladsen i rampelyset, mens der ikke løftes et øjenbryn når terrorister dræber i tusindvis af civile i islams navn.. DET er kraftedderperkemig så hyklerisk og gør, at jeg ikke kan tage deres klager alvorligt.

Set med mine øjne, så er det IKKE dem der tør tegne Muhammed, der er respektløse og skider på islam. Alle ved, at Islam er fredens og tolerancens religion, og ALLE dem, der hverken udviser fred eller tolerance, må således være DEM der i virkeligheden skider på ISAM.

Så det ER et stort arbejde der ligger forude for f.eks. Abu Laban, hvis han skal til at være fornærmet på sin religions vegne, hver gang den bliver misbrugt. Ikke af en tegners hænder, men af en terrorist der står klar med en kniv til at save halsen over på et gidsel mens Allah lovprises!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-06 14:03

Hvod'den var det med det sidste der var fremme. Den kære profet havde grimme tendenser mht børn?? Altså uhyret var pædofil.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-06 14:05

Jeg kommer til at tænke på, om denne besynderlige forskel i muslimers forargelse og protest kan være på grund af, at terror og mord sker hver dag. Det er så at sige hverdagskost, og hvis muslimer skulle protestere mod det, så kunne de jo ikke lave andet, hvilket nok ville blive lidt trættende..

Det kunne være interessant at vide, om tonsvis af satiriske Muhammed tegninger vil give samme resultat. Altså at man ikke gider protestere længere..

I så fald skulle jeg hjertens gerne tegne 76857 Muhammed lignende geder med en Guld øl i røven igang med at bombe København, There I said it, for jeg mener stadig, at man må finde sig i lidt af hvert i et frit samfund - også at nogle synes, at den profet man tilbeder er en voldelig klaphat..

Og selvfølgelig så må muslimerne gerne modsige mig og mine streger, men for at gøre det, må de jo finde eksempler på at Muhammed opførte sig helt anderledes end Bin Laden gør i dag. Jeg tror de får svært ved det, men det ville da være en god pædagogisk øvelse..

\\\\|////
(@(_)@)
...\__/

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-06 14:09

Citat
Sverige: Dødstrussel for at kalde Mohammed pædofil

En svensk kristen prædikant har ifølge dagbladet Expressen en islamisk dødstrussel hængende over hovedet.
Han kaldte forleden i en prædiken i Stockholm muslimernes profet Mohammed for "en sindsforvirret pædofil", fordi profeten - ifølge Koranen - som en af sine 16 hustruer tog en ni-årig pige.
En gruppe svenske muslimer siger, at dødsdommen står fast, hvis ikke prædikanten konverterer til islam.

herfra http://www.islamist.dk/forum/showthread.php?t=188

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-06 14:13

At gifte sig med en 9 årig = sindsforvirret pædofil

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-06 14:13

Puha, hvad bilder han sig ind at kalde sex med 9 årige piger for pædofili, sådan en, .. en, . antipædofilist LOOL

I nogle af islams egne kilder, de såkaldte hadiths, fortælles det, at flere digtere gjorde nar af muhammeds hang til enten meget ældre eller meget yngre kvinder, så han har nok opført sig bemærkelsesværdigt, selv efter datidens normer....

Digterne blev selvfølgelig henrettet..

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 12-10-06 14:14

Hvordan skal dem der tilbeder sådan en personage, være andet end bims i kaleshen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-06 14:15

Klart Creamy. Det er den sædvanlige taktik, hvis du taler imod Islam, kommunister og lignende ekstremiiteter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-06 14:20

Og faktisk var Muhammed ikke nogen profet, men han påstod at han var det. Påstanden er bare lidt latterlig, når man tænker på at han hævder at Gud havde bedt ham nedskrive koranen, og så kunne han ikke engang skrive. Gud kunne have valgt hvem som helst, og hvorfor så vælge en analfabet til at skrive?! ..

Det svarer til at en uden arme anvises et job som chauffør LOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-06 14:47

LOOOL

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-10-06 14:50

Jeg spekulerer...har jeg bare ikke hørt efter...Har Stats- eller Udenrigsministeren udtalt sig om det seneste brandbombe angreb på vor ambasade i Theran eller syntes man at det er en forventelig og naturlig reaktion "når man nu bliver så vred så vred"

Ziggy99

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-10-06 14:57

Citat
Og faktisk var Muhammed ikke nogen profet, men han påstod at han var det.

Njaaaa.. Jesus kom jo også godt fra at kalde sig guds søn.
Men som de siger i pressen : Der er gået inflation i titler.
Skraldemand : Miljøtekniker
Gårdmand : Ejendomsfunktionær
Dørsælger : Sales manager
Muhammed : Profet
Jesus : Kristus – Guds søn
Maria : Jomfru ????????
Der var en bank i USA med 8 ansatte, hvor de 7 havde titlen Vice-president.
Gambrinus (Elektronvandringsekspert eller spagettisnedker)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-10-06 18:37

Kan kun give dig ret, i ???
Men at VI, Danskere, gang på gang, skal stå og undskylde for noget, der ALTID har eksisteret,
er uden for min fatte evne.
Sidste nye var da VISTNOK fra Tyrkiet, og de vil endda være medlem af en/et Statssamfund,
der følger normal LEVEVIS, elsk din NÆSTE, ikke en ski profet.

Men personligt, tror jeg at Regeringen er under så STORT pres, fra VISSE firmaér, der sælger til disse lande, og hvor er det DOG SYND for dem.

Havde det været op til mig, SAD DER IKKE EN ENESTE AMBASSADØR, i et muslimsk Land,
før de selv fik orden i deres eget LORT.

Og ikke noget med at være SÅ BLØDSØDENDE her hjemme.

Dansk HUMOR/ eller hvad man ellers kalder en skide tegning, har ALTID eksisteret/ og forhåbentlig bliver ved, ellers er vi BLEVET INDVADERET AF ET ANDET FOLKEFÆRD.

Håber den bliver forstået, så jeg''''' ikke bliver misforstået.
Tvivler, men retten til at skrive/ ytre sig, kommer vel næppe helt herind.
Og så JO, man må jo ikke skrive sin mening, da det er brænde til BÅLET.

Bare ET ord, fra den Danske udgave af en omskrevet.
Nyt Testamente- pas på FALSKE PROFETER, og så kan enhver Dansker vel ikke tænke
selvstændigt MERE.
Alle har sgu en mening om alt, HVAD andre OGSÅ HAR.

Kun min mening.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-10-06 19:06

Vil lige tilføje, at jeg har arbejdet med mange Udlændinge, men!!!!
den værste, var ham jeg engang fulgte med hjem, for at lære ham bedre at kende,
det første der ventede ham, var en Dansk kone/ omvendt dette, med et fodbad, og
så ellers igang med maden og alt det andet.
Lige før jeg blev tilbudt ???

Og så var der en direkte modsætning, der gik med på værtshus, og fik en fyraftens bajer,
og MEGET gerne ville lære at VÆRE Dansk, hvad ikke rigtigt lykkedes, da han aldrig lærte
sproget, fra starten.
Så han snakkede ALTSÅ skægt, men forstod trods alt hvad man mente, og gav tilbage
efter samme/ skuffe, men på sit kvajet DK sprog, men intet misforstået fra nogen.

Og begge arbejdede jeg sammen med, men de kunne IKKE holde hinanden ud,
gad vide om det var deres opvækst, der gør sig gældende, manden der gerne ville være DK
kunne på ingen måde lide den anden.

Og når vi er igang, hvorfor er det lige, at man skal holde sin KÆFT,
alle mener det, og siger det, men alle er vi sgu Så ''MEDLØBERE'' at vi ikke tør
tænke SELV, var der ECHO, eller var det en forkert samtale.

Kommentar
Fra : MrsLemon

Dato : 13-10-06 12:46

jeg har kun en kommentar til denne debat....

Hvis de ikke kan lide den måde vi lever på her i DK og synes vi er vantro og alt muligt andet.Så fatter jeg sgu godt nok ikke, de ikke bare tager hjem til deres vidunderlig land og vidunderlige trossamfund... Trist for os at det ikk er vores penge, og de sorte penge de tjener, de ikke kan lide....

H.C.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-10-06 15:09

Århhhh, læste lige at Tedd dømte denne tråd som en fortsættelse af DFU's sommerlejr. Og han havde fået frygtelig mavepine over ikke at måtte deltage med hans venstreorienterede gylp. I hans verden er alle der ikke er enige med ham åbenbart DF'er.

Vor herre bevare os!

Du er er en klovn Tedd. Ved du følger med her. Du har klart fået at vide hvorfor du er blacklistet. Ligeledes hos mig. Og det er ikke fordi vi er uenige (det er vi på mange punkter), men simpelthen fordi jeg (for mit vedkommende) finder din retorik og din opførsel på kandu ganske usmagelig og utilstedelig. Af samme årsag er to andre blacklistet hos mig. Den ene endda med mange profiler.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 14-10-06 01:40

Punktum punktum komma streg
RU tegnede mohammed som et kvaj
Ingen råbte op og skældte
De blev nærmest rost som helte
Modsat slemme DFU
De blev mødt af FYYH og BUUH

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-10-06 05:08

Imam i Tv-avisen :
Citat
Vi skal bygge bro og indgå i en dialog og et samarbejde.

Jeg synes det er sørgeligt at han ikke kan få sig selv til at sige :
Vi må/kan jo også se det fra den humoristiske side.
Hvorfor SKAL livet være så surt ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-06 14:25

Citat
Knete Dato : 14-10-06 01:40

Punktum punktum komma streg
RU tegnede mohammed som et kvaj
Ingen råbte op og skældte
De blev nærmest rost som helte
Modsat slemme DFU
De blev mødt af FYYH og BUUH

Uha ja, de "stuerene" RU'ere skulle nok have holdt lidt igen med deres hykleriske forargelse

De kan jo også finde ud af karikere den unævnelige. Lidt morsomt er det dog, at hele den kulturradikale elite opfattede tegningerne i DFU som et udtryk for DF’s menneskesyn, hvad er tegningerne så i Radikal Ungdom?! - Personligt synes jeg det er god værkstedshumor LOOOL

Ejjjj, der røg facaden sq hos RU. De afbrød et hvert samarbejde med DFU, da de fandt ud af, at de "slemme" havde tegnet Muhammed som en kamel. Jeg håber dælme, at glorien er faldet ned om halsen på RU og alle deres rygklappere nu..

Ak ja, et kort øjeblik opførte nogle radikale sig som frie mennesker, og nu har de bondeanger

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-06 14:26

Citat
Tedd dømte denne tråd som en fortsættelse af DFU's sommerlejr.

Nå gjorde han det LOOOL ...Han kan få en kiks!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-06 14:29

Citat
Vi skal bygge bro og indgå i en dialog og et samarbejde.

Efter hvad vi efterhånden har oplevet af tvetungede for ikke snart at sige trevlede tunger fra imamerne i dette land, så tror jeg dem ikke over en dørtærskel, uanset hvad de siger.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-06 14:31

Smedekampagnen imod demokratiet vil fortsætte i fremtiden, dog med en mere skjult dagsorden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-06 14:33

http://netavisen.newspaq.dk/udland/?aid=198457

http://www.aina.org/news/20061012004656.htm

Jeg forarges virkelig voldsomt, når jeg læser om voldtægt og mord på uskyldige mennesker. Men grusomhederne hænger jo nok "bare" sammen med et andet sydlandsk temperament (som Khader kom til at sige forleden på DR2 i en debat i forbindelse med optøjerne i mellemøsten under muhammed krisen)

hmm, "et anden sydlandsk temperament". ..Det er fandme en ommer Khader. Sig dog åbent og ærligt, at der blandt de uoplyste klaphatte findes en temmelig stor gruppe af nederdrægtige, ondskabsfulde mordere, uden respekt for andre end dem selv (og den falske profet)..

og nu til noget der VIRKELIG kan sætte pisset i kog hos muslimer:

http://www.danishmuhammedcartoons.com/Cartoons.html

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-06 02:05

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-06 02:14

Mens det er gratis LOOL