/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Service Pack 2
Fra : marc43
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 03-10-06 11:23

Siden SP2 kom frem har jeg kun installeret sikkerhedsopdateringer, da den giver problemer for min PC. Nu er den åbenbart ikke til at komme udenom, da de automatiske opdateringer stopper, hvis man ikke har SP2, så nu vil jeg prøve igen.

[U]Mit problem[/U]: Når SP2 er installeret kan min PC ikke starte op. Efter de løbende bjælker stopper opstarten med sort skærm. Jeg har tidligere fået anbefalet opdatering af alle drivere og motherboard men det er jo en større omgang.

Er der nogle, der har erfaring med problemet?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-10-06 11:28

Du skal være sikker på, at systemet er renset for spyware/virus inden opdatering til SP2

Kommentar
Fra : morfar35

Dato : 03-10-06 12:19

hvis dinn windows ikke er registreret vil microsoft automatisk blokere din version
hilsen morfar

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 03-10-06 12:19

Det er hverken virus eller spyware.

Jeg har gjort det efter ny-installation af den oprindelige pakke.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 03-10-06 12:24
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-10-06 12:36

Hvilket grafikkort har du ?
Er det et gammelt et ?
Jeg har oplevet problemet med et GF MX 400.
Prøv etv. et andet grafikkort.
Gambrinus

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-06 17:47

Er din XP lovlig, ellers kan du godt opgive at hente SP 2.