/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
TDC abonnement ved ADSL
Fra : MiKKael
Vist : 703 gange
50 point
Dato : 20-09-06 18:04

Hej,

Jeg har pt. bredbånd via kabeltv - det er umiddelbart for dyrt! Tænker istedet at få en "almindelig" ADSL forbindelse (4096/512) via telefonstikket - men! Jeg bruger pt. ikke fastnet telefoni - er det nødvendigt med et TDC telefonabonnement for at få bredbånd via telefonstikket?

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 60 point
Dato : 20-09-06 18:11

Du skal som minimum bruge en bærelinie (mener den koster omkring 80 kr om måneden). Hvis du ikke ønsker dette, så se evt. på Cybercity's produkter på www.cybercity.dk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-09-06 18:13

Ikke altid, for det meste ikke, men det kan den aktuelle udbyder orinterer dig om, før du bestiller.
Evt. Cypercity
http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/spoergsmaal_og_svar/bredbaand/index.aspx
Gambrinus

Kommentar
Fra : MiKKael

Dato : 20-09-06 18:22

hov. Gambrinus skulle egentlig have delt disse med Ostemanden.

Sorry, er ny her - så jeg er ikke helt med på hvordan svar skal accepteres.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-09-06 18:24

Jeg overlever nok.
Gambrinus