/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
våbenskjold
Fra : jannicolai
Vist : 948 gange
100 point
Dato : 18-08-06 17:10

Hej jeg mangler et link til et sted hvor jeg kan finde våbenskjold fra purhus kommune 8900 Randers. Jeg skal bruge det til en sang hvor det skal med på, nogle der kan hjælpe. Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 18-08-06 17:20

www.purhus.dk under "Purhus" og under "byvåben" der kan du se hvordan det ser ud

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 18-08-06 17:26
Accepteret svar
Fra : Dr.Disco

Modtaget 110 point
Dato : 18-08-06 17:30
Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 18-08-06 22:47

hej kigger lige på det

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 18-08-06 22:51

Tak for svaret Dr.Disco. Lige hvad jeg skulle bruge,mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 18-08-06 23:02

Super... Det var så lidt...

Lidt sjovt med den hjemme side. Når man højre-klikker på byvåbnet i IE så siger browseren at man ikke kan højre klikke på byvåbnet. Når man så gør det i FireFox så siger den det også, men højre-kliks valgmuligheden kommer op og så var det bare at klikke "view image" og så kom linket til det!

Så FireFox funger...