/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tv-program genudsendes?
Fra : rwo
Vist : 676 gange
100 point
Dato : 05-08-06 18:12

En aften i denne uge (31), var der et program i fjernsynet, der handlede om dyr i kroppen. Der var blandt andet en, der havde bændelorm.

Er den een, der ved om, og hvornår dette program genudsendes?

rwo

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 05-08-06 18:40

Var det ikke det program der hed "Når legen bliver alvor"?

Der kommer et program på TV2 på onsdag den 09/08 kl. 23.35: "Kryb i kroppen" (2:3).
Mon ikke det er en uaghængig fortsættelse af det første program?

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 05-08-06 18:43

Kan se at der ved det første program ("Når legen bliver alvor") står (1:3), så det må være samme udsendelsesrække.

Men det første program kan jeg desværre ikke finde en genudsendelse af.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 05-08-06 18:45

Prøv at sende en mail til TV2 (hvis der ikke allerede er en af hardcorepointjægerne der allerede har gjort det ).

http://omtv2.tv2.dk/kontakt/kontakt.php