/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
altnernativer til motions form
Fra : rudik
Vist : 705 gange
60 point
Dato : 02-08-06 18:24

Hej folkens..
jeg leder efter en god og effektiv måde at træne på, hvor man kan se fremgang, og samtidig have det sjovt. Jeg vil gerne træne mine muskler, og tabe 2 3 kg, fra maven, har nogle små deller, som gerne skulle væk, så vaskebrættet, fremtræder lidt tydeligere. ?
jeg har nogle små 2 * 7,5kg håndvægte, også regner jeg med at købe et godt kraftigt jippetov.
Men har i andre sjove/gode ideer, jeg har tænkt på rulleskøjter, men det er jeg gået væk fra igen. Da jeg tror at det er en trænings form, der vil blive lidt for kedelig i længden. Kender i en fed sportsgreen, man kan dyrke på græs/mark/skov og offentlige veje. Det er fordi jeg skal på efterskole, og der er nogle dage, hvor man bare har brug for noget at lave, også kan jeg jo lige så godt træne.

Det jeg gør i forvejen:
Cykler (racer)
Løber (Nye sko) c,”)…
løfter små vægte 2 * 7,5 kg håndvægte.

Jeg har tænkt på at købe de der ekstra 1,5 kg vægt poser til at spænde om hænder og føder, giver det noget, hvis man løber og går rundt med dem i dagligdagen?

kom gerne med sjove alternativer, til en kedelig løbe tur, eller til cykling osv.…

Kom evt. også med en masse programmer, om hvordan man skal spise, hvor meget af hvad osv. osv. osv.….

Ved det er et stort spørgsmål, men har desværre ikke flere points . Håber i er venlige, og kan hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-08-06 21:48

Jammen fik du slet ikke løst dit problem her:

http://www.kandu.dk/Spg54653.aspx

Accepteret svar
Fra : ypsiQ

Modtaget 60 point
Dato : 03-08-06 13:42

Jeg var tilbage i dit tidligere spørgsmål og ser at du gerne vil have links til temaet. Prøv at kigge her:

http://www.google.com/search?hl=da&q=Motion&lr=lang_da

Der finder du rigtig meget og der er mange sider hvor du kan surfe videre i universet efter det som du søger.
Lykke til og held og lykke med efterskole-opholdet, som bestemt også i sig selv vil give dig megen inspiration

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 03-08-06 18:31

den gang var det et sport, noget jeg vil gå til. i en klub. Nu er jeg 2år ældre. og leder efter nogle effektive motions måder. og nej, det hjalp mig ikke så meget den gang. men du må undsklyde jeg ikke har acepteret et svar, det har jeg nu.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-08-06 18:36

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-02-07 16:48

Tak for svaret ypsiQ.