/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
(15år) leder efter sports gren...
Fra : rudik
Vist : 578 gange
20 point
Dato : 25-11-04 20:04

jeg er en dreng på 15 års alderen.

som leder efter en fed sports gren at gå til.
jeg bor omkring federicia. og vil gerne have en lidt anderledes sportsgren.

jeg vil gerne høre fra jer, hvilke sports grene der sån findes rundt om kring, jeg vil bare ikke høre et ord om fodbold, håndbold, badminton,tennins,skydning, og pool.

//rudik

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 25-11-04 20:07

Bliv lystfisker.
der er jo masser af vand rundt omkrig. Tag et par vaders på, og gå i vandt. På denne årstid kan du være heldig at få en ørede på krogen. Det er en fed sport i mine øjne, og du for masser af luft.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-11-04 20:16

Boksning, Karate, Motions/Træningscenter, Cykelsport, Svømning.
Der er masser af ting, prøv at kig i en telefonbog over dit område og find forskellige sportsklubber.

mvh dova

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 25-11-04 20:21

jo men kan jeg få nogle links...
til hvor jeg kan se noget om de forskellige sportsgrene.

Gad også godt at læse lidt om sporten (hvor man spiller op ad en mur,, kan bare ikke huske hvad den hedder )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-11-04 20:27

Det med at spille bold op ad en mur hedder Squash

mvh dova

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 25-11-04 20:31

helt alm springgymnastik der er faktisk sjovt og der er et kanon sammenhold

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 25-11-04 20:44

olefahnoe har ret, springgymnastik er sjovt, men ellers er der jo Judo & Jiu-Jitsiu (staves det sådan?) i hallen.. Det plejer drenge på den alder da at synes er fedt??

http://hjem.get2net.dk/fjjk/

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 25-11-04 20:55

--->olefahnoe
det med gymnastikken. har min kæreste også spurt mig om
men det er nok ikke lige noget for mig.

Squash: link? med billeder, og oplysninger søger jeg.

---->dennis85 Jeg vil tage et kig på linket

//rudik

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 25-11-04 20:58

Der er også fitness boksning, som regel hører dette under et motionscenter, det er sundt, hårdt og sjovt og ikke nødvendigvis noget man kommer til skade ved.

Der er også Speedway, det er en rimelig hård og sej sport .. tro mig .. har prøvet.

Svømning, Kickboksning, Judo.

der er naturligvis også Bowling .. som er sk... sjovt.

nå ja.. Ridning og golf

hmm... kan ikke lige komme på flere alternativer

Venlig hilsen Rune

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 25-11-04 21:11

Ringridning er ved at blive in blandt unge igen, har jeg hørt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-11-04 21:30
Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 10 point
Dato : 25-11-04 22:20

Hvad med lidt frisk luft http://www.fredericia-sejlklub.dk/ ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-11-04 08:53

hvis man vil gå til Squash
skal man så starte sammen med en kammerat.
eller kan man godt bare komme selv?

//rudik

Kommentar
Fra : Hodde

Dato : 04-12-04 20:20

du skal prøve at gå til amerikansk fodbold. Det er en ufattelig fed sport. Jeg er selv 15 år og jeg ser det også i fjernsynet hver weekend. Det er ikke sikkert at du vil gå til det men prøv at sæte dig ind i reglerne og prøv at se det i fjerneren.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 05-12-04 13:44

hodde--> skal man ikke være ret høj/stor for at være god til det. er kun 1,68
Findes der mon en klub nær fredericia?

//Rudik

Kommentar
Fra : Hodde

Dato : 05-12-04 17:44

ikke som reciever f.eks. det er kun linebackers der er det. Og hvis du kan kaste kan det være rigtig godt for holdet at have en god Quarter-Back.

Kommentar
Fra : Hodde

Dato : 05-12-04 17:45

i nærheden af fredericia ved jeg ikke om der er en. Det kunne tænkes. Men ellers er der vist en i Århus...

Kommentar
Fra : petermolin

Dato : 11-12-04 13:06

Hej Rudik,

Hvis du skal kaste dig ud i en "anderledes" sport - så prøv Kitesurfing. Dette er det nyeste indenfor windsurfingsporten.

Forestil at du tager en drage i overdimentioneret størrelse. Spænder dig fast på et forlænget skatebord. Hopper i vandet og drøner der ud af. Pludselig kommer der en bølge, du letter og flyver måske 2-4 meter op i luften.

Det er et rush af maner..........

Ck http://www.kitesurfing.com/home/Gallery/gallery.html - der ser du hvad jeg mener.

God fornøjelse,

Peter

Kommentar
Fra : plb

Dato : 28-12-04 14:44

Hvis du er frisk så starter du til amerikansk fodbold.
Det gir go fysik og der er et fandens godt sammenhold.
selvfølgelig kan man også blive udsat for en grum takling ind i mellem, men det er det hele værd

mvh P/lb

Kommentar
Fra : Blatdob

Dato : 27-11-05 15:53

Jiu-jitsu kunne måske være noget for dig. Jeg har hørt, at der er også er en eller flere af sådanne klubber i Frederecia. Det er en sport, som giver motion, selvtillid og meget mere. Det er ikke bare dødsygt og kedeligt. Man har det sjovt, samtidig med at man lærer noget nyttigt. Du kunne tagt til åbenthus i en klub en dag og se om det er noget for dig. Man kommer også til konkurencer og den slags. Selvfølgelig efter bæltegrad og alder, men det er aldrig forsent at begynde på Jiu-jitsu.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-08-06 18:29

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-08-06 20:12

Jeg siger også tak.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 04-02-07 10:48

hej.. jeg ved ikke om der er nogen tennisklub der hvor du bor. men TENNIS er rigtig sjovt og hårdt..