/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hjælp mig med at finde Dorthe!
Fra : Michael_Stig
Vist : 569 gange
486 point
Dato : 24-06-06 00:53

Hej Kandu ? dk

Jeg vil gerne finde Dorthe Andrsen. Hun er sygeplejerske og har arbejdet på Caroline Mathildes Plejehjem på Frederiksberg . Har boet på Kronprinsesse Sofies Vej ( vist nok nr.10) for ca. 12 år siden og herefter flyttet til Jylland. Dorthe er i starten af 50.erne i dag.

Jeg har forsøgt via internettet at finde hende, men der er bare for mange Dorthe Andersen'er og det virker helt uoverskueligt. Er der en der har en god ide til hvordan jeg finder vedkommene vil jeg blive meget glad.

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 24-06-06 01:11

Hej Michael

Du kunne prøve at søge hende her:

http://www.gamle-venner.dk/

hilsen

Ketchikan

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-06-06 01:29

Hej!
Jamen jeg ville da skynde mig at ringe til Caroline Mathildes plejehjem og få nogle detaljer fra dem. Nogle kolleger dér må da kunne huske hende - feks. kunne een eller anden måske huske hvor i jylland hun rejste hen - og så kan du tage den derfra!
Har du prøvet folkeregisteret?
kh
Acilia

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-06-06 01:44

Jeg er da lige hér

Naaahh..sorry

God weekend fra .....Dorthe (men ikke Andersen )

Kommentar
Fra : dior

Dato : 24-06-06 03:41

Hej Michael.
Kender du den side der hedder:
www.mingler.dk ?
Dér inde er der f.ex. en interessegruppe der hedder EFTERLYSNINGER.
Det er måske et forsøg værd
Ellers må du have held og lykke med din søgen,selv om det nok ikke bliver nemt..
Venlige hilsener fra Vibeke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-06 08:42

Hvis det er afgørende vigtigt hvorfor så ikke prøve på folkeregisteret med de oplysninger du har ? Du kan jo ringe og forhøre dig om dine oplysninger er nok først

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-06-06 10:11

Kan du ikke få hendes fødselsdato på plejehjemmet?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-06-06 10:20

DR P4 mandag for middag kl. 0930 - 10.00 - Det Åbne Marked

Her kan man søge alt mellem Himmel og Jord - også personer.

Gå ind på DR's side og mail evt. til dem. Du kan også ringe på mandag fra kl. 09.00 -på 70 10 11 00.

Min erfaring er, at mail er nemmest at komme igennem med.

Skriv evt. hvorfor du skal finde Dorthe Andersen - altså lidt kød på.

Hanne

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 24-06-06 13:16

Jeg ville helt sikkert kontakte folkeregisteret med alle de oplysninger du har. Jo flere des bedre - store som små. Det koster måske 50-100 kr forudbetalt at få oplysningerne og tager måske en uges tid. Du kan dog ikke få oplysninger hvis hun har fået beskyttelse på adressen, men så må du prøve dig frem via lokalaviserne eller plejehjemmet på Frederiksberg.

Kommentar
Fra : Michael_Stig

Dato : 25-06-06 15:21

Tak for alle besvarelserne!

Til oplysning kan jeg fortælle at der ikke mere er noget der heder Caroline Mathildes Plejehjem mere, det er nedlagt for ca. 10 år siden.... Kan godt huske kollegaer men kun deres fornavne .
Har desværre ikke en gang de gamle telefonnumre mere...

Har prøvet http://www.gamle-venner.dk/ uden held...

Om der skal mere kød på... Hmmm ... det skal der ikke Hanne... Vi var gode venner og så pludselig sås vi bare ikke mere. Hun rejste til Århus....

Er det muligt bare at tage til folke-registret med de oplysninger jeg har????

Endnu en gang tak for henvendelserne til alle !!!

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 25-06-06 17:54

Hvis folkeregistret kan finde frem til kun 1 person som svarer til de oplysninger du har om hende, så kan de godt. Jeg memer faktsik også de kan se hvor hun har arbejdet, da plejehjemmet i sin tid indberettede skatteoplysninger på hende. Oplys det vejnavn hun boede på og at du mener det var nummer 10. Så søger de på den adresse, og ser om de kan finde en med det navn på adressen dengang. Så kan de nok også tjekke om hun har arbejdet der. Dderfra kan de så følge hendes flytteregister og finde hende idag.

Prøv...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-06-06 20:01

Nemmerlig

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 25-06-06 21:17

Ellers prøv at kontakte Dansk sygeplejeråd, og spørg til medlemmet.

http://www.dsr.dk/dsr/

Kommentar
Fra : blank

Dato : 05-11-06 14:42

Fandt lige denne tråd og ville da lige prøve med et forslag:

http://www.privatdetektiverne.dk/

Prøv at spørge dem, de er virkelig effektive. Held og lykke i din søgen.