/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Billig indenrigs flybillet?
Fra : cristian2
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 22-05-06 11:40

Hej,

Jeg har hørt at det efterhåndne er lige så billigt at flyve Jylland-Kbh. som at køre i tog. Men når jeg søger, ligger billetterne mellem Kbh. og Tirstrup eksempelvis på cirka 1.400 kr.

Er der nogen der ved hvor man finder de billige afgange?

Tak skal I ha!

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 50 point
Dato : 22-05-06 14:52

Prøv denne tabel http://www.jetspot.dk/
Der er næsten lige så mange priser, som der er afgange, men det hænger naturligvis sammen med, at der på nogle tidspunkter er flere ledige pladser end på andre.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 12-01-07 09:39

Tak for svaret Balcanard.