/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Rejsefælle
Fra : pabloj
Vist : 839 gange
200 point
Dato : 21-04-06 21:32

Hej.
Er der et sted på nettet hvor man kan finde en partner til rejser og andre oplevelser (lidt kulturelle)
altså rent platonisk.
Jeg er ny inden for det felt (enkemand) men der må da være andre i den situation.

Jes
Jeg ved ikke lige om det er den rigtige kategori.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-04-06 22:56

Hvis du på Google søger "rejsepartner", er der straks mange, mange muligheder. Held og lykke.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 22-04-06 00:08

kommer det ikke også lidt anpå hvorhen du kunne tænke dig at rejse hen????
jeg ville da ikke tilbyde ledsagerskab til et sted jeg ikke ville lyste at rejse hen...
men held og lykke alligevel..og rigtig god rejse......og sommer, når vi alle når så langt...
ciao
miss J

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 22-04-06 10:24

Hvis du ikke kan finde en her http://www.dansk-rejseledsager.dk/

så kan du jo selv annoncere efter en.

Dejligt at høre at du ikke har mistet livsglæden, men fortsat har lyst til at opleve.

Jeg håber at du finder en ledsager.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 22-04-06 16:51

Tak for svaret ans.
Nej, jeg har ikke mistet livsglæden, men der er mange ting jeg må ændre på.
Ferien er bare en af dem, det er ligesom oplevelserne skal deles med nogen.

Jes