/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
forbrug på nettet
Fra : mubbur
Vist : 703 gange
50 point
Dato : 03-04-06 13:25

Hej jeg har lige et lille spørgsmål,jeg har 2GB frit download om måneden,så er det hvor meget tager dvs programmer ned når det står åbne,så som messenger skype og når det står åbne ,og hvor meget er forbruget når man snakker med skype og messenger og IP telefon ca pr minut i mb,jeg betaler 50 øre om minutten for extra forbrug så det kan blive til lidt på en måne hvis man bruger mere en det 2 GB,håber en kan svare mig på deher.
Óli

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 60 point
Dato : 03-04-06 13:33

Jeg er rigtig glad for Netlimiter.
http://www.netlimiter.com/
Du kan downloade en prøveversion og se, om det er noget for dig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 03-04-06 13:54

det der menes med 2gb free download pr. månede er at du må downloade for 2gb filer gratis, derefter er der en pris pr. downloadede MB...

Skype, msn, ip telefoni osv downloader næsten intet når det bruges NÆSTEN INTET...

Jeg må med mit internet downloade 7GB gratis om måneden.

For 2 måneder siden downloadede jeg for 6.8GB og jeg brger skype + msn dagligt... fik ingen regning på dette!

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 03-04-06 14:21

Tak for svaret Gambrinus.