/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Krakov
Fra : swarn
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 30-11-02 12:20

Er der nogle der kan fortælle noget om, eller komme med et eller flere link til byen Krakov/Polen og hvordan man evt. kan komme dertil med bus/tog/fly, og er der danske rejsearrangøre der har turer dertil, vil det også værer dejligt.
Jeg mener at det er en kultyr by der har så meget at byde på.
Håber på nogle gode svar.
Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 30-11-02 13:26

Ellers snak med DSB rejsebureau, det koster ca. 1400 med tog og 80 kroner pr. overnatning pr. person på det billigste hotel.

Faktisk var der igår den artikel i Berlingske Tidende om Krakov, så hvis du smutter på biblioteket og låner gårsdagens udgave vil du kunne finde mere her.

Accepteret svar
Fra : Brydeholm

Modtaget 100 point
Dato : 30-11-02 16:37

Kære Hans
Der er Vindrose Rejser, de er specialister i rejser til Polen.
se www.vindroserejser.dk
Hilsen
Kaj

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 11-01-03 15:08

Tak for svaret Brydeholm.
Hilsen/swarn