/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Out on a limb
Fra : timeglas
Vist : 3063 gange
200 point
Dato : 26-03-06 23:01

Hej

Jeg har forgæves prøvet at finde filmen "Out on a limb" eller på dansk "På dybt vand" med Shirley Maclaine. Vil helst gerne have den på DVD og det er derfor ligemeget om den ikke er med danske undertekster.
Er der nogen steder på nettet hvor den kan købes? Eller på anden måde skaffes?

Mvh timeglas

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-03-06 23:10

Kan du give mig 24 timer, så får du et link.
Det er en af de ældre,,,
Men du ved jo, det ikke er LOVLIGT

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 26-03-06 23:17

Sagtens, jeg lader spørgsmålet være åbent indtil videre.

mvh timeglas

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 210 point
Dato : 26-03-06 23:21

Nu skal du SG ikke tage mig for alvorligt.
Når jeg mener gammel, er prob´´´nemlig, der er ikke nogen der gider se det mere.
derfor vente tiden.

Havde du spurgt efter det sidste nye,,,,,,

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-03-06 23:30
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-06 00:01

Helt rigtigt.
Men dyrt.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-03-06 07:30

Ja den er vist ret svær at få fat i. Det er kun muligt at få fat på den brugt. Videobutikker mm. har udsolgt. Men har fundet på axelmusik at de har den i en DVD udgave fra australien, men den er desværre også udsolgt
http://www.axelmusic.com/productDetails/9316797995308

Kommentar
Fra : steno

Dato : 27-03-06 17:23

Hej timeglas

Du kan læse om den her og se at der står TV.

http://imdb.com/title/tt0093688/

På amzon.com kan du kun få den brugt til en urimelig $ pris for en gammelt VHS, men hvis du vælger den udvej så pas på. Udover den pris du ser kommer der nogle ublu forsendelsesomkostninger. Jeg fortæller dig et konkret eksempel. I 1999 Kunne jeg fra Amazon købe The Carpetbaggers fra 1964 i VHS pris $ 13.99 + Shipping & Handling $ 35,95 = 49,94 og det er nok ikke blevet billigere siden !

Hilsen steno

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-03-06 18:12

Tak for hjælpen Steno.

Jeg har valgt at prøve at købe den via dette link:

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/226338

Der skulle det vist ikke være så dyrt i shipping. Men er lidt i tvivl med tolden, håber ikke der kommer for meget på.

mvh Timeglas

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 27-03-06 19:17

Tak for svaret sofus.dk. Selvom jeg aldrig fandt filen, så skal du have mange tak for din søgen og hjælp.

mvh fra Timeglas

Kommentar
Fra : RoseLine

Dato : 26-08-08 10:10

Hvis du stadig er interesseret i filmen, så kan jeg hjælpe dig. Mange hilsner RoseLine

Kommentar
Fra : magic812

Dato : 24-10-08 19:19

Jeg har lige set filmen til salg på QXL brugeren skriver den er i rigtig god stand... Så hvis nogen har interresse så kan i kigge der...

http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=551176158&Catg=48189&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=0&PageNum=1

Den er vist sat til salg den 24-10-08

Kommentar
Fra : RoseLine

Dato : 24-10-08 23:32

Jeg har filmen i en rigtig god kopi, hvis nogen er interesserede.
Mvh. RoseLine.dk

Kommentar
Fra : Starman888

Dato : 18-02-10 23:10

Jeg ville meget gerne have en DVD kopi RoseLine

Kommentar
Fra : RoseLine

Dato : 24-02-10 11:54

kontakt mig lige på mailen (ninett@roseline.dk) så finder vi ud af det.