/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Out on a limb
Fra : Nik_
Vist : 721 gange
120 point
Dato : 04-10-03 13:59

Hej, Jeg søger filmen "Out on a limb" eller på dansk "På dybt vand" med Shirley Maclaine...

Jeg er meget interesseret endten i at leje filmen eller at købe den, så hvis nogen ved hvor det kan lade sig gøre må i gerne skrive det..

Håber nogen kan hjælpe.. ;)

Mvh. Nik.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 04-10-03 18:27

Du kan kobe den paa Vesterbrogade i Nettovideo.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 04-10-03 18:30

Iovrigt en Grundfed film. Har den selv og har set den mange gange.
Vidste du godt at den Engelske politiker hun dater i filmen, i virkeligheden var Oluf Palme?
Det har hun selv fortalt.
Saa er han selvfolgelig bare lavet om til en Engelsk poilitiker for at undgaa skandaler oa.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 04-10-03 18:31

Hvis de ikke har den der, kan de 100 prct. sikkert bestille den hjem. Men jeg har selv kobt mit eksemplar der.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-10-03 21:20

Okay tak, problemet er bare at jeg bor på falster. Så nogen der kender et sted nærmere eller et sted over nettet??
Jeg er nemlig meget interesseret i filmen.

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-10-03 21:40

Okay jeg har fundet deres hjemmeside og søgt på filmen og ikke fået nogen resultater, men jeg fandt deres e-mail, så jeg har sendt en e-mail og håber de svare og kan hjælpe..

Nik

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 09-10-03 16:20

Jeg har fået svar på min mail og der stod:

Filmen hedder også "På Dybt Vand" og der er korrekt at vi har haft den en del år tilbage - men vi har solgt ud af alle dem vi havde med danske undertekster. Tilbage er muligheden for at skaffe den uden danske undertekster fra England. Men jeg har lige fået svar fra vores leverandør, at han heller ikke har den mere!.

Din eneste mulighed er at spørge andre butikker - det kan være, at de har købt så mange af dem (mens den var på markedet) at de stadig har nogen på lager.

Jeg vil jo meget gerne have den med danske undertekster, så hvis nogen har andre forslag er jeg meget interesseret..

Mvh. Nik.

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 27-10-03 11:18

Nu ved jeg ikke om der en Playtime video på Falster men de har den i hvert fald stående her hvor jeg bor - en ganske glimrende film faktisk og jeg tror altså den hedder "UDE på dybt vand..." det kan være derfor de ikke kan finde den.

Nå - men playtime har den så ring til dem...

MVH
Gisele

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 25-11-03 22:45

Kære Gisele

Har forgæves søgt på Playtimes hjemmeside med database over deres film??? Har de den stadig i din forretning??

Vil gerne købe den?? eller i mangel af bedre låne den:

Håber at du kan hjælpe :)

:) Maria

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 26-11-03 13:22

Hej Maria

Den eksistere ikke på deres hjemmeside, har selv prøvet at søge på den. Men de udlejer den i Playtime på Amagerbrogade 173. Jeg er 100% sikker... Så prøv ar ring til dem på tlf. 32843114

Mvh
Gisele

P.s. Super fed film..

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 26-11-03 13:42

Kære Gisele

Du er bare for sød :)

Knus og tusinde tak :)

Kærligst

Maria

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 26-11-03 16:41

Hej Maria

Det var så lidt . Håber at du får set filmen..

kærlig hilsen
Gisele

Kommentar
Fra : CocaCola8002

Dato : 30-12-04 22:02

Står selv for at skulle bestille den hjem fra USA, skal du have et sæt med?

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 31-12-04 00:24

Ellers mange tak, men det er lykkedes at finde den i den blå avis;)

Mvh. Nik_

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 31-12-04 00:28

Hej Nik_

Rent fiktivt :) Er det muligt at kopiere filmen....hvis den da er med undertekster ????

Kærligst

Maria

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 31-12-04 11:16

Den er desværre ikke med undertekster, og jeg har ikke filmen i øjeblikket.. det var til en ven jeg skulle skaffe den;)

Nik_

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 31-12-04 12:01

Nå ok. Men tak for svaret :)

Og rigtig godt nytår til Jer allesammen.

Kærligst

Maria

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 22-04-06 19:58

.