/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
Op i røven med det
Fra : sofus.dk
Vist : 1079 gange
500 point
Dato : 17-03-06 23:04

Så faldt jeg i, IGEN, SKIDE ALKOHOL,,,,,Fuck"""

Sidder med en smøg i kæften, et glas på bordet, foran mig.
Og en kat der kan lide mig, men ikke alle de skide mail´s med lyd på.
Så langt så, DÅRLIGT

Skal men løfte den ene arm og sige SKÅL
samtidig med, man i den anden hånd leger med en Parabellum.
"Den jeg har våben tilladelse til "

Eller skal man bare tro, på hvad.................

Jeg er sg så træt af at høre, at alt skal nok blive bedre, bare man tager sig sammen.

Har det ikke været for enkelte personer på dette forum så havde det været overstået nu

Tag dette som en tanke om livet, ikke en kendsgerning.

Og dette er ikke et råb om HJÆLP.
Da der ikke er andre der kan hjælpe
FU hvor blev Panda af.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 23:32

kort - panda skred på bane 26

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-06 23:34

Lyder som om du hygger dig.

Skål

PS Hvis katten ikke kan lide mails med lyd på, så SKRU DOG NED

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 23:38

OHHH dova - hvor præcist kan du ramme - det med lyden er da også synd for katten

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-06 00:08

Hej Sofus. Jeg føler lidt med dig, men altså også kun lidt. Som en humorist engang sagde da han drak af den forkerte kop: I'll kill that cat. Du skal ikke dræbe katten, du skal ud i samfundet og vise dig selv lidt mere frem. Du kan jo så meget Sofus. Hvorfor sidder du hjemme hos dig selv og deler din kærlighed og viden med en kat? At drikke er da langt bedre end så mange andre alternativer. Så vi kan da godt skåle; SKÅL i Skivet. Men bagefter skal du sgu se at tage dig sammen. DU kan - Din kat gør det sgu ikke for dig.

(KUN for mænd) - Få dig en sød veninde, og bold hende. Det vil være godt for dig. Er du heldig, bliver hun også glad. Men det vigtigste er at DU får kørt svinet af. Det har du brug for.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 00:11

til rette vedkommende : Hey! Put a sock in it!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 00:16

arne.....
Citat
I'll kill that cat
er fra 90 års fødselsdagen -

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-03-06 00:24

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-06 00:29

mirit - det vidste jeg godt. Men syntes alligevel at citatet kunne bruges i denne sammenhæng.

P.S.: Du kan sgu selv æde en sok.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-03-06 00:32

Citat
Indsæt din tekst herej Sofus. Jeg føler lidt med dig, men altså også kun lidt. Som en humorist engang sagde da han drak af den forkerte kop: I'll kill that cat. Du skal ikke dræbe katten, du skal ud i samfundet og vise dig selv lidt mere frem. Du kan jo så meget Sofus. Hvorfor sidder du hjemme hos dig selv og deler din kærlighed og viden med en kat?

Fandens reklamer der dukker op på sin messenger mir-----
arne------ det er sg ikke katten der er et ski-- problem, det er mig.
Vi havde en "samtal om hvemkørsel fra???"
Den kunne jeg godt-------lide- men den skulle også ødelægges af FANDENS troll´s, som er
Om jeg kan hjælpe andre,,,,,,,, ,håber ikke de hender min familie.......... der røg MAD MAX 1 babuuuuu,,,,,,,,,, god film,,,,,,,,skide olie
Beeeeeeeeeee HAPPY,,,,,,,eller få Dansk Pas

Dette giver på ingen måde---mening-----når jeg vågner igen....'
Men der er langt til i dag..............NU
Så f

BEEEEEEEE happyyyyyy

God times follows,,,,,,,med mindre man smider anker, på JuleØen

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-03-06 00:33

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-06 00:39

God nat Sofus. Vi tales ved hvis du nogensinde vågner efter den blandede brandert. Flå katten og ÆD indholdet, det er sgu sundere end det lort du er på lige nu.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-03-06 00:40

PAS PÅ DIG SELV_OG GÅ I SENg

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-03-06 01:24

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 18-03-06 01:25

citat Få dig en sød veninde, og bold hende.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-03-06 02:05

Tag knetes svar alvorligt,

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-03-06 02:54

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
God nat Sofus. Vi tales ved hvis du nogensinde vågner efter den blandede brandert. Flå katten og ÆD indholdet, det er sgu sundere end det lort du er på lige nu.

Nu ernder sg efter KATTEB den har et altså for godt

OG AJ pas på PÅ/ det derr skla ned, gør sommetiderr ondt-før det kommer UDDDDDDDD vsg/og skøl, derrr er papir på toilettet
er du et/n VANTRO menneske,,,,,, så skøl dine hænder/fødderr andre steder end jeg blev/////døbt

TÆNK SIG HVIS MAN VÅGMER I DAG

arne/ARNE------- seb vil når den vil-men du står sgu til en billet hje3m/ mn er told fri
Tror resten skal i seeng med katteeeeeeeb.'
GNNNNNNNNNAAAAAAAATTTTTTTT

Sig ikke jeg har været her i dag............'

SKAMMER MIG, for dem derr kendr mig

Gnat

og så er der vist kommet nye ----

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-06 03:01

Sufus - Lad være med at æde de der underlige små piller. De får dig til at opføre dig dumt.

Kærlig hilsen Arne.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 18-03-06 08:44

Gad vide hvordan Sofus har det i dag

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 500 point
Dato : 18-03-06 12:57

Ja ockendon, han har det nok ikke ret godt men for pokker hvor er man magtesløs når et medmenneske skriver som Sofus har gjort i denne tråd. Det er tydeligt at han har det rigtig skidt og så sidder man bare og kan ikke gøre spor for at hjælpe.

Jeg læste med på sidelinien i går men syntes ikke jeg havde noget jeg syntes kunne tilføjes - ville bare så gerne hjælpe med et eller andet.

Men Sofus - giv lyd når du vågner, så vi kan se at du er ok!

Bekymrede hilsener fra Dorthe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 13:11

hvor er du bare søøøøøøøøøøøøøøød dorte - men jeg er sikker på der nok skal komme lyd

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 18-03-06 14:00

Naaah mirit, jeg er såmænd ikke spor sød

Jeg synes bare det gør ondt langt ind i sjælen når man ser sådan noget som dét her, jeg har nogle logfiler liggende fra dengang en ganske ung fyr - (Brandon Vedas), for 'åben computerskærm' var meget langt ude og hvor det endte fatalt, oven i købet med 'hjælp' fra hans chatvenner som tog det hele som 'en god gang underholdning' og aldrig troede på seriøsiteten i Brandons ord og handlinger.
Puha det var slemt og det er med den hændelse i baghovedet, jeg synes man føler afmagt.

Men ja - der skal nok komme lyd fra Sofus og sikkert noget snak om "håndværkere" oven i hovedet

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 18-03-06 15:29

Hej Dorthe, du er sød. Opfatter også Sofus indlæg som et rob om hjælp, men hvordan kan vi hjælpe ham? Findes der tidligere indlæg fra Sofus? Hvilke piller snakker AJ om, og hvad ved ham om det? (Sikkert som at kaste brænde på ilden, men kunne ikke lade være!) Sofus, hør fra dig!!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-03-06 19:36

jo, sofus, -der ER andre, der kan hjælpe dig. Men kun hvis du vil...
Der ER jo faktisk masser af mennesker, der er holdt op med at drikke.
Men de har fået hjælp.
Så længe du tror, at det er noget, du kan klare selv, så dumper du i igen... Og får det rigtig skidt.

---Jeg håber rigtig meget, at DENNE gang er den gang, hvor du søger hjælp...

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-03-06 07:31

Kan kun sige, at jeg ikke kan tåle sprut, så det bliver sikkert sidste gang, eller LANG tid til næste omgang.
Sprut og stoffer gør bare mennesker tossede, med en masse vrøvl og ballade til følge.
Man kan nemt sige/gøre noget der sårer andre mennesker.
Og angående det du henviser til, sådan er jeg ikke. ENDNU.

Så takker for deltagelse
vil.du får pointene, fordi du ramte noget af det rigtige.

Jeg har talt med mange "sociale myndigheder" men har opgivet, da de enten ikke kan, eller ikke mener, jeg har brug for hjælp.
Men mener selv, at når jeg kan stope mit misbrug, gennem snart 30 år, med sprut og stoffer, uden hjælp, så er der ikke andre der skal klandre mig over at "ryge på den" en enkelt gang.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-03-06 20:00

Hej Sofus.

Tak for points, det var rart at 'høre' fra dig!

Det er afsindigt flot at du, til dels, kan stoppe med sprut og stoffer efter et misbrug af 3o års varighed! Det tager jeg hatten af for! men - lad denne sidste gang være det SIDSTE hvor du tillod dig selv at falde i!

Når du nu har klaret det så fint og endda uden forståelse eller hjælp fra de rette instanser så synes jeg det ville være et totalt spild hvis nu den næste 'sidste' gang - bliver fatal

Jeg har lagt mærke til dit nick rundt omkring her på kandu, du ved så mange ting og hjælper mange - du har nogle egenskaber man har brug for!

Derfor:

PAS PÅ DIG SELV!!

- og næste gang lysten/trangen melder sig - så find på et eller andet der kan aflede dine tanker, indtil din fornuft og klogskab vinder tankedysten og får dig væk fra det

Velkommen tilbage
Venlig hilsen fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-03-06 21:15

http://www.hope.dk/

Du kan godt...

Og du kan altid vende tilbage til tråden her, eller til kandu..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-03-06 17:51

Piece of cake.
Er frisk til en ny omgang.
Ved egentlig ikke hvorfor jeg lige tog en tur, for det var ikke fordi jeg havde lyst.
Ville nærmere se/mærke, om jeg stadig kunne holde til det.
Og det kunne jeg ikke.
Så måske en øl i ny eller næ.
Bare ikke den helt store tur.
Skie dumt, og spild af penge og helbred.
Men takker for deltagelsen.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-03-06 23:51

Kære Sofus.

Dén her:

Citat
Så måske en øl i ny eller næ.
Bare ikke den helt store tur.

- mon ikke det er den mest brugte sætning blandt misbrugere?
Prøv nu at lade skidtet være, det er nu engang det bedste for dig

Tanker fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-03-06 14:04

Den dag, hvor du ERKENDER at du er syg, og at "en øl i ny og næ" IKKE kan gøre det, -DEN DAG er der hjælp at hente... Ikke før.

Det er op til dig, om det skal være FØR eller EFTER at din lever og hjerne har taget uoprettelig skade...