/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Gaven til min kæreste
Fra : Studerende4444
Vist : 3565 gange
128 point
Dato : 09-03-06 11:35

Hej min kæreste har snart fødselsdag, og jeg er fuldstændig blank for ideer til en gave til hende. Hun vil ikke have noget hun øsnker sig. Det skal være en overaskelse...

Så forslag ville være meget prisværdigt.

Jeg har været sammen med hende i 4-5 år ca.

"Vinderen" får alle mine point

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-06 11:44

Køber du nogensinde tøj til hende, ellers kunne det være en ide!

Er der en særlig anledning kunne du vælge et besøg hos guldsmeden, omend det ligger i den dyre ende.

Ellers kunne foreslås romantisk middag med det hele, eller et week-end ophold!

(jeg får garanteret kæresten på nakken nu!).

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-03-06 11:48

Hvor gammel er/bliver kæresten???

Jeg har flere gange givet min kone gaver hun ikke har ønsket sig, alle givet med god succes.

Et smykke... Måske et vedhæng der har en tilknyt til noget der interessere hende.
Men ellers undertøj; som jo er godt for øjene...
En lækker jakke
Et flot ur(Skagen)
En tur til en negletekniker/makeup stylist osv... Du kender hende (formentlig) bedre end jeg...

(ps. Jeg skal ikke have dine påænger, hvis jeg "vinder")

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 09-03-06 11:52

Hun bliver25 år..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-06 11:57

Det taler for en tur til guldsmeden! Det er jo sådan lidt halvrund!

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 09-03-06 11:59

ja, et smykke kunne da være en god idé. eller måske - hvis du selv synes det er passende - en bette ring! I har jo været sammen i lidt tid

Eller måske noget i en helt anden retning: MP3-afspiller, tøj, støvler, sko

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 09-03-06 11:59

Romantisk middag+et smykke og senere en gang god massage med levende lys og stemningsfyldt musik..

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 09-03-06 12:03

nu skriver du ikke hvad prisleje det skal være, men bestil evt tid ho et massage/kropsplejecenter til hende imens hun er der kan du enten lave en lækker middag med lys blomster og det hele eller pakke en kuffert og tage hende med på et weekendophold feks kan du få et weekendophold hos dft-travel fra 99 kroner
ladies

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-03-06 12:08

Jeg gav faktisk min, på det tidspunkt kæreste, et Skagen ur da hun blev 25. (Og en forlovelses ring)

IDAG bliver hun 30... og Hun får på lørdag en tur i en luftballon. (nærmere sommer når det er varmere i vejret.)

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 138 point
Dato : 09-03-06 12:16

Hvis jeg var kæresten, så ville jeg blive blød i knæene, hvis du lavede hele dagen helt speciel. Alt på hendes præmisser - altså alle de ting, som hun så gerne vil, men sjældent bliver til noget.
Det behøver ikke at koste ret meget - det kan jo være alt fra morgenmad på sengen, knus, kys, kram, blomster, tage sammen et hyggeligt sted hen, hvor I begge kan lide at være, lave noget lækkert aftensmad til hende, drikke et godt glas vin i sofaen, hyggenygge med lækker chokolade og opmærksomhed på hende, ind i sengen og gør det ekstra godt for hende derinde...

god stemning og al den kærlighed, du kan mobilisere....

Og du ved jo, hvad hun ka' li' ikke sandt

Vaxen

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 09-03-06 15:02

Hej

Jeg synes du skal købe et par Margueritøreringe fra Georg Jensen (hvid/guld)

De koster 700,- kr, er rigtig rigtig flotte og super moderne.

Hvis du køber dem i Georg Jensen butikken på Strøget, så ved du at de er ægte, og det bliver pakket helt vildt eksklusivt ind!

Hilsen

rwo (Snart 25 )

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 09-03-06 15:07

Hvad med en ring og komme ned på knæ og spørge om hun vil giftes

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 09-03-06 15:52

En tur i et Romerske Bad f.eks. http://www.skallerup.dk/sw6741.asp
Hvis det er for langt væk, findes der måske Romerske bade tættere på hvor du bor, ellers kan det jo fint kombineres med en weekendtur.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 10-03-06 07:02

når hun bliver 25år er det klar hun skal vækkes med morgenkaffe og blomster og en lille æske med en ring.omaftenen skal du invitere hende i teateret eller ligende.du skal se det giver nok bonus

Godkendelse af svar
Fra : Studerende4444

Dato : 10-03-06 12:21

Tak for svaret vaxen.