/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Rekrutterings bureau
Fra : gr8
Vist : 807 gange
50 point
Dato : 03-03-06 20:30

Er her nogen som kender noget til rekrutterings bureau?

1) Skal man have speciel tilladelse til at drive sådan et bureau?

2) Kan enhver der har lyst til at have et sådan bureau starte et?

3) Nogen som ved hvor man kan få hjælp til at starte et Rekrutterings bureau?

4) Har du nogen ideer til hvad jeg skal gøre for at starte et Rekrutterings bureau op?

5) Hvordan sikrer man i et rekrutterings bureau at firmaer ikke snyder en i tilfælde af at man giver dem en medarbejder de kan bruge?

Jeg vil gerne have svar fra folk som kender noget til det, eller måske arbejder med el. i et Rekrutterings bureau.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-03-06 21:14

Hvorfor ikke lære jobbet fra grunden, søg en stilling hos
Adecco, Manpower eller nogle af de flere hundrede
bureauer i dk.

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 50 point
Dato : 03-03-06 21:38

Enhver kan lave et firma som beskæftiger som med rekruttering af medarbejdere. Det kræver primært at du er en god sælger. De stor rekrutteringsfirmaer består primært af sælgere, og få eller ingen personer som har viden om rekruttering. Så hvorfor ikke dig.

Hvad du mener med om de snyder dig er jeg i tvivl om, men hvis du mener du risikerer ikke at få betaling for din ydelse, kan du være lige præcis så sikker som enhver anden som har lavet et stykke arbejde for en kunde. Det er en risiko man må leve med.

Det er helt sikkert et marked som er svært at få fodfæste på, ikke mindst fordi det ikke længere er så "smart" at få et firma til at ansætte personer. Et af de bedste områder idag er indenfor sundhedssektoren. Men det er lysten som driver værket, så det er da blot at klø på.

mvh
qfha

Godkendelse af svar
Fra : gr8

Dato : 11-03-06 16:42

Tak for svaret qfha.