/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
en god billig trådløs telefon
Fra : majbritt05
Vist : 4692 gange
300 point
Dato : 27-02-06 10:50

Er det muligt at købe en god trådløs telefon som ikke er alt for dyr?

Vores behov er ikke så kæmpestort - bare det ikke altid at skulle løbe ind til telefonen, hvis vi er udenfor eller i den anden ende af huset.

Jeg har kigget lidt på nogle AEG, som ikke er så vildt dyre. Fx. denne:

http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=203&pf%5Fid=6065360

Er det et dårligt køb? Kender I noget til denne telefon - erfaringer søges.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-02-06 11:03

Udmærket køb.
Du kan dog nogle gange finde et tilbud på et sæt med 2 telefoner til omkring 300-400 kr.
Du skal lægge mærke til rækkevidde og batterilevetid.
Hvis den for det meste skal stå i opladeren, er disse krav ikke så store.
Mine erfaringer med disse telefoner i den prisklasse er gode.
Hvis du køber brugt (På QXL eller Den BLÅ Avis) skal du tage højde for, hvor gammel den er.
Batteriet har måske mistet noget af sin kapacitet.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : wasabiwoman

Modtaget 300 point
Dato : 27-02-06 11:23

Tror det er en Ok telefon - og så er den Gap kompatibel: Hvis du vil ha' mere end en trådløs telefon, kan de fungere sammen - uanset mærke - bare de er Gap kompatible.

Se også Føtex og Bilkas reklameaviser i denne uge. Der er flere forskellige muligheder - også i den ønskede prisklasse.

Vi har altid haft billige trådløse telefoner hjemme hos - og de har altid fungeret fint. I øjeblikket har vi 4 Denver (købt i Harald Nyborg) og en 5. telefon af et andet mærke -ingen problemer- rækker ud i haven og mer' til.

Og hvis der endelig skulle være problemer med AEG'en -så byt den. Der er ingen problemer med den slags i COOP.

Wasabiwoman

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-06 11:38

Det er sikkert et godt køb.

Jeg ville vælge en telefon med ekstra "håndsæt". Den ekstra telefon kræver ikke et telefonstik, men blot en stikkontakt. Der vil så være mulighed for omstilling mellem telefonerne, så hvis du står i køkkenet og laver mad og din mand laver havearbejde, så kan du stille/ringe om til ham.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-02-06 11:39

Rigtigt
Kode
så byt den.

Husk ved køb over nettet har du ALTID 14 dages returret.
I detailforretninger har ingen forpligtigelser til at bytte,
men mange af de store gør det.
Spørg før du køber.
Gambrinus

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 27-02-06 12:06

Det enste du skal tænke over ved de bollige tlf er at der sådan en ekko i dem giv heller lidt mer for den og undgå det vi har to en top med ekko og en siemens der virker

Tænk dig om

pøj pøj

Zita

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-02-06 12:31

Ekko ?
Det har jeg ikke oplevet.
Derimod har jeg nogle gange ekko på min IP-telefon.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 03-03-06 10:54

Tak for svaret wasabiwoman. Og mange tak for I andres svar. Ville gerne, at man kunne fordele pointene mellem flere svar. Men mange tak for dit svar wasabiwoman - og din forklaring på GAP.