/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB Board + trådløs mus
Fra : lallebae
Vist : 612 gange
200 point
Dato : 25-02-06 16:50

Trådløs mus via USB Board som "Digital Foto" har som hvervepræmie, hvad er det ? Altså, hvad er et USB Board.Det skal vel tilsluttes en USB port og musen skal i kontakt med det for at få strøm, men hvilke andre egenskaber/fordele har det ??

Lallebae

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-02-06 17:26

Jeg mener helt sikkert at USB-Boardet er en slags musemåtte med USB stik.

Rart at være fri for ledningerne må være bedste bud på fordelene.

Clou

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-06 17:42

Det er et bord hvor du kan tegne med en pen bla der følger også en mus med så man feks også kan skrive sin autograf under på et stk udprint
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 200 point
Dato : 25-02-06 17:46

Det er et bord hvor du kan tegne med en pen bla. så du feks også kan skrive din autograf under på et stk udprint der følger også en mus med

Det var vist bedre Du kan også bruge det til at tegne med i feks paintbrush ungerne elsker det her hav en god dag
mvh Sune

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-02-06 17:47

Så blev jeg også klogere

Godkendelse af svar
Fra : lallebae

Dato : 25-02-06 19:07

Tak for svaret Sunowich.

Lallebae