/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Siden er ikke i center
Fra : anetteogjesper
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 25-02-06 00:34

Hej
På min side www.brudenskjole.dk har jeg under produkter indsat billeder, men nu er toppen og bunden ikke i center... hvad er der galt og hvordan ændrer jeg det?

mvh
Anette

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 25-02-06 01:09

linket 'produkter' virker ikke..
Men for at centrere noget, skriver man blot <center> ..... </center> - omkring det man vil centere.. Så ind i koden og kig på det..

Held og lykke.
Mvh. Niels

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-02-06 01:20

Jo, den virker var bare ved at uploade... jeg kan ikke se hvor jeg skal ændre det... koden på forsiden og og under produkter er ens!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-02-06 01:58

Jeg syntes det er en mærkelig måde at sige tak for hjælpen på i dit annulleret spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg83735.aspx
Jeg troede faktisk at det var en hjælp for dig at jeg gjorde dig opmærksom på at fejlen lå i dit billede, men det følte du dig åbenbart generet af ????

//bentjuul

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-02-06 02:13

Nu gider jeg ikke snakke om dette her, men du hjalp faktisk ikke... det havde - som jeg skrev intet med billedet af gøre og jeg fandt ud af hvad der var galt selv og derfor er spørgsmålet lukket!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 25-02-06 07:18

Der er mange fejl på siden, prøv her
http://validator.w3.org/

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 25-02-06 08:57

Således centreres uden det er nødigt at bruge en markør ( <center> ... </center> ) som er under afvikling!

http://www.webdesign101.dk/csslayout/autocentrering.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-06 09:00

sofus.dk -> Selvfølgelig er der fejl på siden. Hvad havde du tænkt dig? Stone's WebWriter 4

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 25-02-06 10:03

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 02-03-06 22:57

Tak for svaret molokyle.