/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
sort billede - større side
Fra : anetteogjesper
Vist : 357 gange
75 point
Dato : 25-02-06 00:54

Hej
På min side www.brudenskjole.dk har jeg under produkter indsat billeder, men nu er det ene billede med sort baggrund og jeg kan bare ikke se fejlen?

Og når man trykker frem i billederne ændrer højden af siden, så der er hvidt for neden og det ser jo ikke pænt ud, men hvordan får jeg det væk?

mvh
Anette

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-02-06 01:05

Dit billede thumbs/2021_f.jpg har sort baggrund og det har intet med din kode at gøre.

//bentjuul

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-02-06 01:19

Nej det har nemlig IKKE sort baggrund...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-02-06 01:21

Ok hvis du siger det, så må det være rigtigt, pudsigt at det så har det når det downloades fra din side.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-02-06 01:47

Fint, det hjalp alligevel at ændre baggrunden.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-02-06 01:48

Ja, men det gider jeg slet ikke diskuterer og har også fået det i orden

Annuller spørgsmålet
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-02-06 01:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål