/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Arne.jacobsen - Kig her
Fra : Ana17
Vist : 670 gange
20 point
Dato : 21-02-06 18:02

Hej Arne!
Du har svaret mig på et spørgsmål - Jeg gav pointene til en anden, men kom til at tænke på at du også havde været en rigtig god hjælp i det spørgsmål. Derfor også en point-tak til dig.

Mvh Lea

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-02-06 20:35

Hej Lea. Vil du ikke lige være så sød at fortælle hvilket spørgsmål det var?

Jeg er da glad for at du også kunne bruge MIT svar. Men hvilket spørgsmål?

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 21-02-06 20:58

jo.. finder det lige og så skriver jeg lige et link...

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 21-02-06 21:01

http://www.kandu.dk/Spg69868.aspx

Du skrev at ikke alle netbanker gjorde det på samme måde (noget med betaling). Det havde jeg forstået på den anden der skrev, og jeg sag ret meget fast. Det hjalp virkelig meget......

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-02-06 21:08

Citat
Hej Lea. Vil du ikke lige være så sød at fortælle hvilket spørgsmål det var?

Jeg er da glad for at du også kunne bruge MIT svar. Men hvilket spørgsmål?

Er du ikke bare glad for at der var en tråd du kunne skrive i hvor du ikke var blacklisted?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 21-02-06 21:15

Det må jeg nok sige Ana17 du stiller et spørgsmål den Dato : 01-07-05 10:49 og den Dato : 21-02-06 18:02 altså næsten OTTE MÅNEDER senere kommer du i tanke om at Arne skal ha 20 point. det må siges at være flot husket.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-02-06 21:19

paperboy..du behøver såmænd ikke være så imponeret..der findes noget der hedder historik. Og måske ana17 har erfaret netop nu, at arnes svar hjalp hende.
Drop nu den der forfølgelse...

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 20 point
Dato : 21-02-06 21:22

Lea - Jeg har været inde og læse tråden. Jeg må indrømme at jeg vrøvlede lidt den dag. Men jeg er da glad for at min mening alligevel gik igennem til dig. Det var jo trods alt det der var meningen.

Når du ser Flash77 og hans modbydeligheder, skal du bare vænne dig til at overse dem. De er ALDRIG hverken interessante eller vedkommende.

Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-02-06 23:01

Lea. Det samme gælder paperboy. Det spørgsmål du har åbnet idag, er jo udelukkende en TAK fra dig til mig. Og TAk for det.

Folk som Flash77 og paperboy, kommer KUN ind i tråden for at lave lort.

Blacklist dem straks. Så slipper du for deres uvedkommende og hadske kommentarer en anden gang.

Mango -> Yes Love U Still.

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 22-02-06 12:07

Vil altså lige give arne ret.
Lad dog være med at komme herind bare for at kritisere. Helt ærlig!!!! Læs overskriften. Der stod ikke "kom lad os kritisere"......

Og jeg sad faktisk lige og kiggede mine besvarelser igenenm. Lukkede den i går, men ville gerne kunne have givet 2 af dem der svarede point..

Godkendelse af svar
Fra : Ana17

Dato : 22-02-06 12:08

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 22-02-06 12:52

Sikken dog en gang bræk arneduminakken.
Ana17 er du dum eller hvad, jeg roser dig jo netop for du belønner arnedrengen 8 måneder senere med 20 point, så prøv og læs hvad jeg skriver og ikke hvad andre mener jeg skriver, damn din egen mening om det skrevne ord.
Mangrossa fortæl mig lige hvor jeg forfølger arneduminakken i mit indlæg ????????? nej det kan du IKKE - du er jo snothamrende DUM. Du skal da ikke læse andet end hvad du tror, jeg tror ikke du er så klog du kan se andet end mine ord - småbelærende kælling

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 22-02-06 12:52

Sikken dog en gang bræk arneduminakken.
Ana17 er du dum eller hvad, jeg roser dig jo netop for du belønner arnedrengen 8 måneder senere med 20 point, så prøv og læs hvad jeg skriver og ikke hvad andre mener jeg skriver, damn din egen mening om det skrevne ord.
Mangrossa fortæl mig lige hvor jeg forfølger arneduminakken i mit indlæg ????????? nej det kan du IKKE - du er jo snothamrende DUM. Du skal da ikke læse andet end hvad du tror, jeg tror ikke du er så klog du kan se andet end mine ord - småbelærende kælling

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 23-02-06 13:57

Hey! Dette indlæg skal IKKE bruges til at kalde folk kællinger og dumme... Så bliver du blacklistet. Det gider jeg simpelthen ikke.

Du er da en dejlig positiv person - lad mig sige at du har fundet det perfekte billede til din profil...

Og det var jeg da godt klar over at du gjorde.. Fortalte også bare hvordan jeg kom frem til det...

Sååååååååå....

Men hav en fortsat

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 23-02-06 13:57

Hey! Dette indlæg skal IKKE bruges til at kalde folk kællinger og dumme... Så bliver du blacklistet. Det gider jeg simpelthen ikke.

Du er da en dejlig positiv person - lad mig sige at du har fundet det perfekte billede til din profil...

Og det var jeg da godt klar over at du gjorde.. Fortalte også bare hvordan jeg kom frem til det...

Sååååååååå....

Men hav en fortsat god dag

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-02-06 14:11

Ana17 - Én af grundene til at Flash77 og paperboy jagter mig, er at jeg af og til har et "blomstrende" sprog. Men der er jo et gammel dansk ord der hedder: Du skal ikke kaste med sten, når du selv bor i et glashus. Og når man læser paperboy's indlæg og her ser ord som:

"Sikken dog en gang bræk arneduminakken" og

"småbelærende kælling" (om Mango)

kan man da kun undre sig over hvad fyren egentlig er så skide sur over. Det kan da kun være jalousi over at jeg er bedre til at lade sproget blomstre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-02-06 14:14

I øvrigt er paperboy's billede ikke perfekt. Det skulle have været en Klaphat.