/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd rw
Fra : mlvj
Vist : 408 gange
200 point
Dato : 07-02-06 16:51

Hej jeg har en dvd rw skive med en masse backup, og nu kan jeg ikke læse den rigtigt , jeg kan se bibloteker og filer men kan ikke åbne dem ?
Hvad kan jeg gøre ved dette problem ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-06 16:57

Hvis du f.eks har brugt Neros back-up program til at brænde med, skal du bruge det til at pakke det ud med igen

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 07-02-06 17:01

Hej
Jeg har bare lagt filerne på ikke med nerobackup.
Mikael

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-06 17:13

Har du brændt den i - multi - hvor der er mulighed for at fortsætte med at brænde?? Hvis du har, fik du så lukket dvd'en??

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 07-02-06 17:27

Hej øhh
Den er bare brændt som en dvd rom ( iso )
mikael
jeg har før kunne trække filerne fra den over på harddisken.
Mikael

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-06 18:32

Jeg er ikke 100% sikker... men
Da det er en RW skive, så er den sikkert gået "død", da de jo ikke holder evigt. Har du slettet og overført data tit... så er den nok "kaput" - sikkert ikke det svar du ønsker, men en RW er et dårligt "transport" medie, så hellere en ekstern HD eller en "stick".
Prøv evt. på en anden maskine / PC og se om du er heldig i at rede nogle af dine data.

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 07-02-06 18:39

Tak for svaret CLAN.
Jeg prøver på en anden maskine.
Mikael
ps og brænder fremover på alm dvd-r skiver.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 18:47

Jamen jeg takker og bukker... men du burde nu ha' testet, før du gav mig æren