/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
asus P5AD2 kan ikke starte op
Fra : asbjoren
Vist : 523 gange
133 point
Dato : 29-01-06 17:56

jeg har samlet en pc til en god ven, startet den op den kørte skide godt, nu er han lige kommet tilbage med den den kan ikke starte op, det er lys i grøn diode på bundkortet men når jeg trykker på power kan lyser dioder i kabinet i ca 1/100 sek og sker der ikke mere andet ind den grønne diode på bund kort lyser stadig væk ?? synes jeg har checket alle ledninger mindst 20 gange bund kort er : asus P5AD2 Deluxe strømforsyning chill 450 watt,Motherboards > INTEL Socket 775 > Intel 925X >

hjælp der er altid en med gode råd her inde ved jeg

kim

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 29-01-06 20:46

Prøv at sætte en anden strømforsyning til.. ændrer det på situationen?
->Brommi

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-06 21:29

Så længe den grønne diode lyser på bundkortet skulle der være strøm på.
Når der sættes strøm til - så kører blæseren et kort øjeblik ikke.??
Stikkene fra kabinettet sidder vel rigtigt.
Men du må pille tingene fra indtil den kan starte.
Sidder stikket rigtigt til CPU-blæseren.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 29-01-06 21:33

Hvis spændingerne er for lave, kan et bundkort godt opføre sig på den måde.. det er ikke et spørgsmål om der er strøm på bundkort eller ej.. for det er der...
->Brommi