/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Step
Fra : rwo
Vist : 779 gange
80 point
Dato : 28-01-06 17:37

Er det korrekt at man får bredere hofter af at træne på stepmaskinen i motionscenteret?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-01-06 17:50

Har aldrig hørt om det...

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 80 point
Dato : 07-02-06 14:10

Det synes jeg ikke, lyder logisk...

Man træner baller, lår og lægge allermest - dertil kommer lidt til ryg og mave.
Så træner man i allerhøjeste grad balance og koordination...

Hofternes bredde afhænger af bækkenet, og det kan træning ikke justere på

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-02-06 14:31

Det kommer jo nok an på....
Hvis man er meget slank, så kan man vel godt opbygge muskelmasse på lår og hofter, så hofterne kommer til at synes bredere.

På den anden side, hvis man har "en bred mås" på grund af lidt rigelig fedtpolstring, så vil man sikkert kunne rende noget af fedtet af der også på en stepmaskine..

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 13-06-06 03:08

Tak for svaret vaxen.