/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Igen problemer med musen...
Fra : Camillasmoster
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 26-01-06 09:50

Hejsa

Nu kan jeg lige pludselig ikke bruge scroll funktionen på musen, når jeg surfer på Nettet.

Den virker udmærket udenfor...

Hanne

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 26-01-06 09:54

Prøv at trykke på tasten "scroll lock" på tastaturet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 09:59

mus leger bedst indendørs om vinteren

jabus skrev lige hvad jeg ville have skrevet så det undlader jeg.

hvis ikke det har hjulpet - så oplys lige hvad det er for en mus det hjælper når nogen skal finde ud af det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-01-06 12:20

Scroll lock dutter ikke

Det er en Labtec/Logitec hunkønsmus med hale og som har det røde...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 12:23

åh hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-01-06 12:34

Åh miritdk

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 26-01-06 13:01

Smid katten ud, så er der mere ro på musen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-01-06 13:05

Spøg til side, gå i Kontrolpanel-Mus fanebladet Hardware, der kan du køre en fejlsøgning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 18:33

nogen advarselskilte i enhedshåndtering ?????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-06 13:24

Er musen blevet tæmmet? og virker igen, så er her lidt muse træning, kopieret fra et tip i Kandu http://www.byrholt.dk/Byrholt_Public/Pilottest.htm

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-01-06 13:35

Jeg sagde til musen, at hvis hun ikke snart gad opføre sig ordentligt, blev hun udskiftet!

Satte cd i og kaldte den scrolltast i stedet for universaltast - vups!

Så ku' hun lære det!

musemor

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-01-06 13:40

Tak for svaret o.v.n.

Du var liige et knurhår foran de andre

(spørg kattene i Stavtrup, om de kender mig - katteudsmideren).

Undskyld katteelskere - I må klare jer selv her....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 14:07

kom ikke her og sig grimme ting om katte - dooohhh