/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE & Macromedia Flash Player
Fra : Gambrinus
Vist : 600 gange
217 point
Dato : 23-01-06 12:27

Når Macromedia Flash Player er installeret, er det mig umuligt, at se Sputnik TV.
Der kommer en fejlmeddelelse, om at der er sket en fejl og Internet Explorer lukker ned.
Hvad i hel.... er der galt ?
Forholdsvis ny installation af Windows XP Pro, Office 2003, Nero 7 og andre programmer.
Det er pis.. surt, at installerer og afinstallerer Macromedia Flash Player,
hver gang man vil se nyhederne på Sputnik.
Sputniks support kender ikke til problemet.
Hvem kan sige mig hvor jeg dummer mig ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-01-06 12:52

Hejsa

formoder du har installeret den fra deres hj.side ellers så
http://macromedia.com/ Nedsert i 3. spalte følg guiden

jeg har været udefor flere steder at den skal installeres fra deres hj.side før det virker
korrekt.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-01-06 13:29

Det er prøvet nu.
Men det virker heller ikke.
gambrinus

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 217 point
Dato : 23-01-06 13:41

åbn IE >>funktioener >> administrere tilføjelses programmer
vælg "tilføjelses programmer der bliver brugt i IE
skroll ned til shockwave...... står den som deaktiveret ?? eller aktiveret ??
den skal stå til "aktiveret"
klik også på "opdatere ActiveX
luk IE og start igen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-01-06 17:58

Nix
Virker heller ikke.
Men når jeg deaktiverer Shockwave Flash Objekt, virker Sputnik som det skal.
Men så mangler der jo funktioner på andre hjemmesider.
Det undre mig meget, da det aldrig har været et problem før.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-01-06 18:56

Ja. det lyder godtnok mystisk.......
har du sat "sikkerhed" højere end normalt ???

prøv evt. at sætte sputnik ind i "klasificerede websteder"
(dobbeltklik nede i status baren på internet iconet)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-01-06 19:18

Nix
Standart sikkerhed. Har ikke rørt ved noget efter installation.

Kode
prøv evt. at sætte sputnik ind i "klasificerede websteder"
(dobbeltklik nede i status baren på internet iconet)

Virker heller ikke.
Gamrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-01-06 13:28

Problemet er stadig det samme.
Jeg forhøjer pointtalet og håber, der er nogen, der har en løsning.
Ellers må jeg vente til næste gang jeg installerer og se hvornår det der går galt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-01-06 13:52

Kan det være at din MediaPlayer ikke er stillet til at afspille alle mediatyper.
MediaPlayer/funktioner/indstillinger/filtyper vælg alt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-06 02:39

Der er da ikke Klassifecerede websteder at sputnik skal ind under, det er til sider der er fyldt med skidt og andet man ikke vil have på computeren, du kan tilføje sputnik til Websteder jeg har tillid til, der er sikkerheden sat så lav som mulig, ingen popup blokering med mere, jeg ved ikke om det hjælper jeg bruger ikke selv sputnik, men du får det ikke til at virke, hvis den er under Klasificerede websteder

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-01-06 10:26

Tak for svarene.
Det virker stadig ikke, men nu må jeg vente til jeg skal ha' installeret igen her sidst på ugen.
Så har jeg da en mulighed for at finde ud af, hvor det går galt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dk

Dato : 28-01-06 10:37

mystisk, hentede du både shockwave og flash playeren fra macromedia ??
pt. ved jeg ikke hvilken ver. XP installerer som standard....
det skal min. være ver. 7 til sputnik