/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nem GPS med dansk manual
Fra : smutter50
Vist : 918 gange
100 point
Dato : 22-01-06 09:55

Hej.
Søger en GPS der er meget nem at bruge, kun behøver at virker i Norden, og som for alt i verden har dansk manual. Jeg skal finde en til mine forældre, der ikke er særlig godt til "alt det nymoderne"..Er der en, der har en god erfaring på dette område??

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 22-01-06 10:04

Har lige leget med en her før weekenden "Garmin Etrex"

http://www.garmin.dk/objectdata/thumbnail/40_17_0.jpg.png

-Det bliver ikke nemmere... det er en outdoor model, regntæt.slagfast, og fylder kun lige det den skal

Der er en "kom hurtigt igang" manual på dansk, som er meget let forståelig-selv for den generation der kun bruger pegefingren til at trykke med!! hihi...

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-06 10:38

http://www.infohuset.dk/group.asp?group=99&sub=45

Nr 2 på listen her: Tomtom One Skandinavien.

Det er det mest enkle at finde ud af.

Vi har prøvet HP, Medion, Acer og Tomtom og HP vil jeg ikke anbefale nogen som helst at købe, medmindre de er computergenier

Det bedste, mest enkle at finde ud af, er ern Tomtom

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-01-06 10:42

Forresten m.h.t. de små Garmin GPS........så er min personlige mening, at skærmen er for lille.

mvh dova

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 22-01-06 10:43

http://www.pdashoppen.dk/products/productinfo.aspx?ExtProductID=TTGO300

Også utrolig letanvendelig. Vi bruger den til vores chauffører hvis de skal køre i et område de ikke kender. Så er det kun at tage enheden og strømkabel til cigarrettænderen med, så kører det.

Godkendelse af svar
Fra : smutter50

Dato : 22-01-06 11:29

Tak for svaret dova.
TomTom'en ser enkel ud, og er fornuftig i pris. Den vinder.
Tak.