/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Se lige her!
Fra : creamygirl
Vist : 717 gange
10 point
Dato : 06-01-06 06:26

I aftes deltog jeg i dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=80508

For 2 minutter siden opdagede jeg, at både Dova og jeg havde fået godtaget et svar..

Ikke fordi jeg ikke vil dele æren med Dova - det gør jeg sørme gerne, men jeg undrer mig bare

God weekend..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-06 06:47

God morgen Creamygirl

Det er vel den point-delefunktion som er trådt i kraft. Der sker dælme noget på Kandu. Så mangler de bare at smide AJ ad helvede til, så kører det sgu snart i olie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-06 06:48

Jeg øffer lige een gang til, så kan du godkende mine svar som delesvar LOOOL Vil du ikke nok??? Jeg æææælsker point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-06 06:49

Altså hvis systemet accepterer at dele mellem den samme profil LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 10:38

Nu måtte jeg jo købe den tråd

Jeg kan kun se et godkendt svar, dova med 1 *

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 10:42

Spørgsmålet er til 20 point.

Jeg troede, at man kun fik halvdelen af point, hvis man fik 2 * eller mindre, men dova har da fået tilskrevet 20 point, det står der.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-06 11:10

ans -> Til gengæld skal man ikke længere betale for spørgmål man selv har besvaret. Det er også blevet rettet

creamygirl -> Jeg kan da også kun se ét accepteret svar til een *. Du tror ikke du har 'fejltolket' teksterne:

1.) Accepteret svar
2.) Godkendelse af svar

..oder?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 11:21

molo

Det har jeg lagt mærke til, men der bliver ikke sendt mails om accepteret svar.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-01-06 12:07

Citat
men der bliver ikke sendt mails om accepteret svar.

Nej, og det er træls! For man fiser ind for at se en ny kommentar, og så ér spørgsmålet blevet besvaret.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 06-01-06 12:19

dova har fået accepteret sin forslag af 05-01-06 23:20
og
nysgerrigLille har godkendt forslaget 06-01-06 04:50
så der er kun tildelt point 1 gang til 1 person

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-01-06 13:39

Jeg har fået 1 * = 10 point plus de ti point man får får at svare inden der er gået en time

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 10 point
Dato : 06-01-06 13:41

Sorry folks.....

JEG så at der var givet 20 point til Dova og 30 til Creamygirl. Så den er god nok.

At det er væk nu er osse en kendsgerning, men så så har Kandu fjernet det (med mindre det kan fjerne sig selv)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 13:46

Creamy,
fik du så point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 13:50

kandu stjæler point, det er ikke muligt at slette et spørgsmål, der ikke er besvaret, uden at det koster det antal lovede point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-06 13:54

Jeg kan heller ikke rette i mit spørgsmål.

Jeg har 2 muligheder.

1. Fortryd, det koster det antal udlovede point.

2. Forøg point.

For dårligt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-01-06 14:18

"Citat
men der bliver ikke sendt mails om accepteret svar.

Nej, og det er træls! For man fiser ind for at se en ny kommentar, og så ér spørgsmålet blevet besvaret. "

Ja, og samme problem hvis man ikke bruger mailsystemet, men tjekker på nyeste spørgsmål.
Der opdateres kommentarer og besvarede spørgsmål og færdighbehandling af tips, heller ikke før man har været gået ud af siden og ind igen.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 15:53

Nå, men det er altså korrekt, at jeg i morges havde fået tildelt 3 stjerner - og Dova 1 stjerne i det skide spørgsmål..

Du så dermed rigtigt Klumme - og jeg er derfor renset for en hver mistanke om morgenkuller, right!

Klokken 7.11 har jeg endda modtaget en privat besked fra spørgsmålsstilleren, hvor hun undskylder at der gik ged i hendes bedømmelse. Hun har læst om pointsystemet nu - og lover at hun vil tænke sig om fremover

Andet ved jeg ikke!

Hvordan hulen hun gjorde står altså stadig hen i det uvisse..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-06 22:39

Den går ikke Creqmygirl.Nu er du lige hurtig nok og med mig som gidsel. At jeg her berigtiger, at jeg så det samme som du så i morges, frikender dig på INGEN MÅDE og under omstændigheder for morgenkuller

Det var du lige smart nok creamygirlLOOOL. Jeg kunne drage den parallel, at du heller ikke er morgengrim, men grim hele dagen, Nu bed jeg altså at dette indiskutabelt ikke passer. Du er morgensød, og det er du hele dagen (med morgenkuller)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-06 01:01

..og dermed sku' creamygirl så være renset

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 07:30

Hun er HELT clean........med morgenkuller

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 09:16

Nyvasket, men pisse stresset sidder man så her en lørdag morgen - og undrer sig over, hvordan pokker det kunne ske, at man tog fejl af dagene..

Jeg har netop rendt huset rundt i en stor forvirring og samlet alt mit skrammel sammen, spist med det ene ben nede i bukserne, drukket kaffe samtidig med at jeg tørrede hår, tonset rundt for at fange katten osv osv -

og så er det fandme LØRDAG

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 09:42

Tjaeeee... skal jeg gætte??? LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 09:44

Morgenkuller!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-06 10:14

Så er der emiler om besvarede spørgsmål

Kandu er bleven go'e til at komme med rettelser, når det er påkrævet. Håber denne lydhørhed vare ved?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 14:55

Creamy - jeg har prøvet noget lignende:

Frisør elev, guiiii uret har ikke ringet en lørdag morgen, synes, radioværtinden var lige lovlig morsom, skulle tro, det var nytår, i fuldt firspring ned ad gaden. "min" bager" har ikke fået åbnet (sker jævnligt), pudsigt at bageren længere nede i byen heller ikke har fået åbnet - nå, et tilfælde... Meen der sniger sig en lille tismanke ind... hvad ER klokken da??? Hen i tlf.boks, dreje nummer til frk. klokken - 06.00 dut...

NU har begge bagere åbent, køber morgenbrød og hjem igen, få en times tid længere på ryggen

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 25-01-06 15:03

Tak for svaret Klumme. Endnu et besvaret spørgsmål til den MEGET vigtige historik