Lugt af kvinde
Fra : nysgerrigLille
Vist : 1039 gange
20 point
Dato : 05-01-06 23:09

Jeg er en rimelig voksen kvinde som lige har mødt en fyr. Han siger det hidser ham op, hvis jeg kunne lade være med at vaske mig imellem skamlæberne et par dage. Der skal helst være det hvide sekret som jo danner sig (formentlig en slags selvrensende mekanisme). Først tændte det mig lidt af. Oralsex er ikke fremmed for mig. Jeg synes at det er dejligt, men tanken om at jeg måske lugter kan godt forstyrre nydelsen.
Normalt bader jeg hver dag og skyller mig i den forbindelse med lunkent vand "dernede" men efterhånden er jeg blevet nysgerrig - da bare tanken er vildt ophidsende for ham. Tanken om hans ophidselse er jo ret fræk så:
Det er første gang jeg er ude for sådan et "tilfælde". Er det fordi jeg er uerfaren? Er der andre der har det sådan?

Fra : nysgerrigLille

Dato : 05-01-06 23:18

PS! Jeg glemte lige at fortælle at det ikke er fordi han er et svin med sig selv. Tværtimod er han helt ren, fin og velduftende

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 20 point
Dato : 05-01-06 23:20

Næ, jeg tror nu ikke det så meget er fordi du er uerfaren, men bare at du ikke tidligere har mødt en der tænder på sådan noget.

Men det må være med det, som med alt muligt andet inden for sexualitet, du skal ikke lade dig presse til noget hvis du synes du skal gå på kompromis med dine egne normer, og har en fornemmelse af, at du ikke vil bryde dig om det.

Så du skal bare gøre op med dig selv, om du vil gi' det en chance.

mvh dova

Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 23:20

Jeg har aldrig hørt om det før - og vil bestemt afstå fra forslaget, hvis det blev mig budt..

Men du svarer jo egentlig selv på spørgsmålet! - du er nysgerrig, siger du - og for at få stillet denne nysgerrighed, må du jo bøje dig

Fra : mangorossa

Dato : 05-01-06 23:44

Jeg har læst/hørt om det før..og kan kun sige: hvis du føler dig tiltrukket af at han tænder på det og ellers kan affinde dig med det..jamen så spring da ud!

Fra : TheRipley

Dato : 05-01-06 23:56

Og kan kun tilslutte mig de ovenstående kloge Quinders råd, hvis duhar lyst, så gør det - og du lyder lidt som om du har.
Men hvis det virker forkert på dig, så sig nej.

Og vær så forresten glad for, at du har en kæreste, der er åben omkring hvad han kan lide, det giver dig jo netop chancen for at vælge fra eller til

God weekwnd - hilsen Ripley

Fra : TheRipley

Dato : 06-01-06 00:02

Og ved godt at det hedder weekend, men ville egentlig bare svare på dit sidste spørgsmål.

Jeg har ikke været udsat for det, men hvis jeg var glad for ham, og han kunne lide det.......jeg ville nok give det en chance, han lyder til at være en man også ville kunne sige til, og blive respekteret, hvis man faktisk ikke kunne lide det, efter at det var prøvet, så jeg synes ikke du mister noget ved at prøve.

Fra : Sunowich

Dato : 06-01-06 00:25

Nu er jeg jo en mand og jeg vil da også lige sige at jo ved den duft/lugt er nogle sexuelle stimulanser for os mænd Har da prøvet at snuse til konens trusser og det giver da fuldt udslg på potensiometeret Tro nu ikke at det er noget jeg dyrker hver dag hi hi
Mvh Sune

Fra : TheRipley

Dato : 06-01-06 01:11

Sune,

Tror da faktisk, at du får mange af os kvinder til at have det helt fint, når vi læser din kommentar, så den var godt anbragt.

Hilsen Ripley

Godkendelse af svar
Fra : nysgerrigLille

Dato : 06-01-06 04:50

Tak for svaret dova.

Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 06:21

Øhh!

Hvordan pokker kan det lade sig gøre, at acceptere hele 2 svar?!

Du har følgende muligheder