/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd bræner hvad kan være galt? 500point
Fra : babee
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 27-11-05 23:12

hejsa
jeg er ved at lave backup af mine film. på min gamle pc havde jeg aldrig problemer med at brænde når jeg først har fået lavet en imige fil, men på min nye computer har jeg mange fejl brændinger og her til sidst fejl på alle mine brændninger. jeg brænder kun med 4 selv om den kan på 12 og den stopper ca ved 88% ved alle film hvad kan der være galt og det er ikke imigefilen det er galt med for på min kærestes pc er der ingen problemer med at brænde den samme film 500 point for svar der hjælper på problemet
ps er først tilbage imorgen tidelig

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 27-11-05 23:40

Mulige fejl:
Hvis den hardisk som skal levere til brænderen, sidder på samme kabel kan det sinke trafikken.
Brænderen har måske ikke den rigtige driver indstalleret.
Drevet er defekt.

men der kommer nok flere forslag.........

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-05 08:32

Hvilket brænderprogram bruger du er det Nero? version 6,3 eller 6,6, de to har jeg brugt.

Jeg har også haft fejl når jeg prøver at brænde image filer ned, derfor bruger jeg DVD + rw. Når jeg skal brænde lægger

jeg det hele over uden at pakke det, det fylder lidt mere, men jeg har ikke haft fejl siden. DVD filmen tyder på, at

du mangler et regionsfrit program til at understøtte din brænder.

Updater din driver til brænderen.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 28-11-05 08:37

jeg har opdateret driver og firmwear og det virker ikke
mener jeg bruger 6,6 nero

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-05 08:58

Jeg ville at afinstallerer Nero, og husk at fjern hele mappen hvor Nero ligger i. Derefter ville jeg installerer den

igen. Da meget tyder på at det er Nero der driller

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 29-11-05 22:44

prøv at bruge dvd- til film og dvd+ til data det gør jeg og jeg har kun haft 2 fejl bræninger , fordi
jeg havde brugt dvd+ til film og dvd- til data

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 01-12-05 18:27

Tak for svaret emesen. ikke noget jeg kunne bruge men måske andre kan