/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD skiver. Hvad skal man vælge:
Fra : Fijala
Vist : 483 gange
50 point
Dato : 21-11-05 17:53

Sidder her og læser http://www.kandu.dk/dk/spg/78369

Så var det jeg kom i tanker om at jeg selv manglede nogle skiver.

Men hvad skal man vælge + eller -.
De skal bruges til lidt af hvert og min brænder understøtter det hele, sågar dobbeltlags, men det er ikke dem jeg er ude efter.

Accepteret svar
Fra : leif0149

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-05 18:02

Fijala.
Jeg ville vælge azomedia.dk (som optræder under forskellige "navne").
For mig er det vigtigste at vælge A-grade. Kun lidt dyrere i indkøb, meget billigere i brug (ingen kiksere).
Jeg vælger altid DVD+, som er kompatibel med langt flere afspillere.
Når du vil sammenligne priser spiller fragt en ikke uvæsentlig rolle, ikke?
Rigtig god fornøjelse.
Leif

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-11-05 18:56

Ok. det var også det jeg regnede med, men hvad betyder det når det er A-grade

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 21-11-05 19:15

Tak for svaret leif0149.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 21-11-05 19:21

Hvilken brænder har du ?
det er ikke halt uvæsentlig -------?
Zita

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 21-11-05 19:22

Hvilken brænder har du ?
det er ikke halt uvæsentlig -------?
Zita

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-11-05 19:32

hej Zita

Min brænder er en BTC der understøtter alle formater inkl. dobbeltlags. (som jeg også skrev tidligere)

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 22-11-05 10:59

A-grade er en kvalitetsbetegnelse.
Rigtig god fornøjhelse.
Leif

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-05 18:04

Tak for hjælpen Leif.

Det var lige de oplysninger jeg manglede i min søgen efter skiver. Nu mangler Azomedia lige at få dem på lager som jeg vil købe.